Πτυχιακή μέσω ChatGPT επέλεξαν φοιτητές ελληνικού ΑΕΙ / Καθηγητής τους έστειλε αδιάβαστους

Φοιτητές ελληνικού ΑΕΙ προσπάθησαν να περάσουν το μάθημα μέσω ChatGPT / Καθηγητής τους έστειλε αδιάβαστους

Φοιτητικές Ειδήσεις: Νέοι και συγκεκριμένα φοιτητές στη χώρα καταφεύγουν όπως φαίνεται στην εφαρμογή για τη σύνταξη π.χ. πτυχιακών εργασιών. Το γεγονός επιβεβαιώνει Καθηγητής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Έλληνες φοιτητές προσπάθησαν να περάσουν μάθημα με τη χρήση του κειμενογράφου τεχνητής νοημοσύνης "ChatGPT", αλλά έπεσαν πάνω σε έναν καθηγητή που αντί να τους αποκλείσει, σκέφτηκε μια εξαιρετική μέθοδο για να τους το κάνει χρήσιμο, να τους οδηγήσει σε μια χρήση του νέου συστήματος που, εντέλει, θα τους ωφελήσει, αφού τους αναγκάζει να ψάξουν όσα τους έγραψε η μηχανή. Κοινώς, «τους έστειλε αδιάβαστους».


Ο Διομήδης Σπινέλλης αναφέρει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πως έχει αρχίσει να λαμβάνει τις πρώτες πτυχιακές εργασίες που βασίζονται σε μεγάλο μέρος σε κείμενα του ChatGPT. Ο Καθηγητής στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, εξηγεί τι συνέβη με ανάρτησή του:

Διαβάστε ολόκληρη την ανάρτηση του καθηγητή παρακάτω:

«Λαμβάνω τώρα τα πρώτα σχέδια φοιτητικών πτυχιακών εργασιών που βασίζονται σε μεγάλο μέρος σε κείμενα του @ChatGPT. Καθότι η πολιτική του Athens University of Economics and Business - Οικονομικό Παν. Αθηνών είναι, καταλαβαίνω, υπό διαμόρφωση, να το κείμενο που ετοίμασα και στέλνω εγώ:

Ενδιαφέροντα αυτά που μου έστειλες. Καταλαβαίνω ότι αρκετά έχουν γραφεί από εφαρμογή παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης (ΠΤΝ), λ.χ. το ChatGPT. Αυτό δεν είναι αναγκαστικά προβληματικό, αρκεί να γίνεται με διαφάνεια και περίσκεψη. Συνεπώς σε παρακαλώ:

α) να επιβεβαιώσεις ότι τα στοιχεία της ΠΤΝ είναι ορθά, προσθέτοντας σχετικές παραπομπές σε δημοσιευμένη βιβλιογραφία,

β) να προσθέσεις παράρτημα που να περιέχει αριθμημένα όλες τις προτροπές σου προς την εφαρμογή ΠΤΝ και τις απαντήσεις που έχεις λάβει από την εφαρμογή ΠΤΝ για το κείμενο που έχεις χρησιμοποιήσει,

γ) να προσθέσεις υποσημειώσεις στα σημεία του κύριου κειμένου που χρησιμοποιείς κείμενο ΠΤΝ προς την αντίστοιχη απάντηση στο παράρτημα,

δ) να προσθέσεις στην εισαγωγή μια ενότητα που να περιγράφεις ποσοτικά και ποιοτικά πώς χρησιμοποίησες ΠΤΝ, τους κινδύνους που αυτό συνεπάγεται, καθώς και τα συγκεκριμένα μέτρα που έλαβες για να αντισταθμίσεις τους κινδύνους αυτούς,

ε) να προσθέσεις μια ενότητα στο τέλος της εργασίας που να αναλύεις τι αξία έχεις προσθέσει εσύ σε σχέση με την εφαρμογή ΠΤΝ και σε ποια συγκεκριμένα σημεία χρειάστηκε η δική σου επέμβαση για να διορθώσεις ή να κατευθύνεις κατάλληλα την ΠΤΝ (με συγκεκριμένα παραδείγματα).»

Για να δούμε λοιπόν αν κάποιος φοιτητής του συγκεκριμένου Πανεπιστημιακού θα επιχειρήσει ξανά να χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη για την εργασία του, όταν καλείται να κάνει αρκετή περισσότερη δουλειά για να υποστηρίξει όσα του έγραψε το ChatGPT. Εάν όμως το επιλέξει, τότε η εργασία του θα είναι ουσιαστικά δική του, με την τεχνητή νοημοσύνη σε ρόλο αποδεκτού βοηθού».

Δείτε ΕΔΩ όλα τα τελευταία Φοιτητικά Νέα.

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr