Θέματα και Λύσεις Φυσική και Προγραμματισμό (ΓΕΛ) Πανελληνίων 2018
Πανελλήνιες 2018: Σήμερα Τετάρτη 13-6-2018 οι μαθητές/-τριες της Γ΄ τάξης ΓΕΛ διαγωνίζονται στα θέματα των μαθημάτων Ιστορίας, Φυσικής και προγραμματισμού.
Τα Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr, το μέσο ενημέρωσης που θα χρειάζεσαι «ως φοιτητής» σε καθημερινή βάση μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Πανελληνίων 2018 για την εισαγωγή σου στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα σας παρουσιάσουν μέσα από το παρόν άρθρο τα θέματα, τις λύσεις και τον σχολιασμό των θεμάτων για το μάθημα της Ιστορίας Προσανατολισμού (ΓΕΛ).
Συνεχίζονται οι Πανελλαδικές Εξετάσεις 2018 και την σκυτάλη παίρνουν και πάλι οι υποψήφιοι των ΓΕΛ που διαγωνίζονται σε τρια μαθήματα για τις πανελλαδικές, συγκεκριμένα στα θέματα ιστορίας, φυσικής και προγραμματισμού.
Πιο αναλυτικά, σήμερα Τετάρτη 13/6 οι υποψήφιοι των ΓΕΛ, διαγωνίζονται στα μαθήματα, Ιστορία για την Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών, Φυσική η Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό περιβάλλον για την Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής.
Αποτελέσματα Πανελλαδικών 2018: Αν θέλετε να ενημερωθείτε ΠΡΩΤΟΙ για τα Αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2018, πατήστε ΕΔΩ.
Οι 104.040 υποψήφιοι φοιτητές έχουν επικεντρώσει την προσοχή τους στα μαθήματα Κατεύθυνσης που λόγω και του αυξημένου συντελεστή βαρύτητας, καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό, την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Σχολιασμός Θεμάτων
Ο Σχολιασμός των θεμάτων Φυσικής και Προγραμματισμού (ΓΕΛ) από τον ΟΕΦΕ έχει ως εξής:
Φυσική Προσανατολισμού
Τα θέματα της Φυσικής Προσανατολισμού ήταν σαφή, απαιτητικά, κάλυπταν μεγάλο μέρος της ύλης και ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας.
- Tο Δ4 απευθύνονταν σε πολύ καλά προετοιμασμένους υποψηφίους.
- Περιείχαν αναφορές σε ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (Θέμα Β2 και Θέμα Γ).
Τα θέματα ήταν σαφώς δυσκολότερα από τα περσινά.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Θέμα Α
Θέμα θεωρίας με αναμενόμενα ζητούμενα. Αξίζει να σημειωθεί η πρωτοτυπία που έχει το Α4 καθώς και ένα μέρος του Α3.
Θέμα Β
Β1. Θέμα δουλεμένο, με συμπλήρωση κενών, το οποίο δεν θα προβλημάτιζε έναν καλά προετοιμασμένο υποψήφιο.
Β2. Μετατροπή διαγράμματος ροής σε τμήμα προγράμματος που έχει κάποια σημεία τα οποία ενδεχομένως να προκαλέσουν σύγχυση στους υποψηφίους.
Θέμα Γ
Θέμα σχετικά απλό, με κλασικές μεθοδολογίες. Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο έλεγχος εγκυρότητας που απαιτείται.
Θέμα Δ
Θέμα με πίνακες και χρήση υποπρογράμματος που έχει κάποια σημεία τα οποία θα μπορούσαν να δημιουργήσουν πρόβλημα στους υποψήφιους.
Γενικά, τα θέματα ήταν σαφώς διατυπωμένα και κάλυπταν μεγάλο μέρος της ύλης. Θεωρούνται δυσκολότερα από πέρυσι, με σημεία που θα μπορούσαν να προβληματίσουν τους υποψηφίους. Απαιτούσαν καλή προετοιμασία καικατανόηση σε βάθος των τεχνικών του προγραμματισμού. Η ανάπτυξη, δε, της αλγοριθμικής σκέψης από τους υποψηφίους είναι ένα έργο που απαιτεί εξοικείωση και προετοιμασία η οποία δεν επιτυγχάνεται σε μία μόνο χρονιά.
Αποτελέσματα Πανελλαδικών 2018: Αν θέλετε να ενημερωθείτε ΠΡΩΤΟΙ για τα Αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2018, πατήστε ΕΔΩ.