Μετεγγραφές Φοιτητών Στελεχών Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας 2017-2018 (ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ)

Μετεγγραφές Φοιτητών Στελεχών Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας 2017-2018 (ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ)

Οι ενδιαφερόμενοι για την μεταφορά θέσης φοίτησης Στελεχών Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας για το ακαδ. έτος 2017-2018, που επιθυμούν μεταφέρουν τη θέση τους (με βάση την Υ.Α. υπ΄ αρ. 143458/Ζ1/ΦΕΚ2011/τ.Β’/16-9-2015), καλούνται να υποβάλλουν αίτηση στις Γραμματείες των Τμημάτων, έως και 15 Οκτωβρίου 2017 συνοδευόμενη από τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

1. Αίτηση για την μεταφορά θέσης. 


2. Βεβαίωση σπουδών ή βεβαίωση εγγραφής του Τμήματος φοίτησής τους. 

3. Πρόσφατο πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών στο οποίο θα αναγράφεται η πόλη στην οποία υπηρετούν ή πρόσφατη βεβαίωση από το καθ’ ύλην αρμόδιο όργανο.

Δείτε τι ορίζει η απόφαση

Άρθρο 1 - Πεδίο εφαρμογής 

Οι φοιτητές των Α.Ε.Ι., οι οποίοι είναι μόνιμα υπηρετούντες στις Ένοπλες Δυνάμεις και στα Σώματα Ασφαλείας, δικαιούνται να μεταφέρουν, κατά τις κείμενες διατάξεις, τη θέση φοίτησής τους σε αντίστοιχη Σχολή ή Τμήμα Πανεπιστημίου, εφόσον είναι φοιτητές Πανεπιστημίου και σε αντίστοιχη Σχολή ή Τμήμα Τ.Ε.Ι., εφόσον είναι φοιτητές Τ.Ε.Ι., που εδρεύει στην πόλη όπου υπηρετούν. Σε περίπτωση που δεν υφίσταται αντίστοιχη Σχολή ή Τμήμα Α.Ε.Ι. στον τόπο αυτό, οι ανωτέρω δύνανται να μεταφέρουν τη θέση φοίτησής τους στο πλησιέστερο Α.Ε.Ι. της πόλης όπου υπηρετούν. 

Άρθρο 2 - Διαδικασία υποβολής αίτησης μεταφοράς θέσης φοίτησης 

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν αίτηση για τη μεταφορά της θέσης φοίτησης από την 15η Σεπτεμβρίου έως και την 15η Οκτωβρίου εκάστου έτους, στη Σχολή ή στο Τμήμα του ΑΕΙ υποδοχής. Η αίτησή τους θα συνοδεύεται από πιστοποιητικό σπουδών ή βεβαίωση εγγραφής στο Τμήμα επιτυχίας ή φοίτησής τους, και από πρόσφατο πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών, στο οποίο θα αναγράφεται η πόλη, όπου υπηρετούν ή πρόσφατη βεβαίωση από το καθ’ ύλην αρμόδιο όργανο. Αφού διαπιστωθεί η ύπαρξη αντιστοιχίας σύμφωνα με τις με αρ. 139804/B1/4-9-2014 (ΦΕΚ 2492 Β΄) και 140277/ Ε5/5-9-2014 (ΦΕΚ 2435 Β΄) υπουργικές αποφάσεις και η συνδρομή των προαναφερόμενων προϋποθέσεων, η Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματος υποδοχής ενημερώνει τον ενδιαφερόμενο για τη μεταφορά της θέσης φοίτησής του, και προβαίνει στην εγγραφή του, εφόσον αποσταλεί υπηρεσιακά ο φάκελος του με τη βεβαίωση διαγραφής από το Τμήμα προέλευσης κατόπιν σχετικής αίτησης του ενδιαφερομένου.

Άρθρο 3 

Οι μεταφερόμενοι φοιτητές δύνανται να κάνουν χρήση των διατάξεων του άρθρου 35 του Ν. 4115/2013 (Α΄ 24). Σχόλιο: Αφορά την αναγνώριση των μαθημάτων.

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr