Το Τμήμα υποδοχής ζητά τη βεβαίωση διαγραφής για τους μετεγγραφόμενους φοιτητές

Το Τμήμα υποδοχής ζητά τη βεβαίωση διαγραφής για τους μετεγγραφόμενους φοιτητές...

Οι Γραμματείες των τμημάτων υποδοχής του κάθε Πανεπιστημίου και ΤΕΙ θα πρέπει να ενημερώσουν τους φοιτητές που κατέθεσαν αίτηση μετεγγραφής [2014] για τον έλεγχο των δικαιολογητικών των φακέλων τους και αν έχει γίνει δεκτή ή όχι η εγγραφή στο Τμήμα υποδοχής. 

Συγκεκριμένα οι Γραμματείες ενημερώνουν το συντομότερο δυνατό τον υποψήφιο εάν από τον έλεγχο των δικαιολογητικών του φακέλου του κατέστη επιτρεπτή ή όχι η εγγραφή του στο Τμήμα υποδοχής. Προκειμένου να πραγματοποιήσουν την εγγραφή του, ζητούν από αυτόν να δηλώσει τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης του για διαγραφή από το Τμήμα προέλευσης και παράλληλα ζητούν από τη Γραμματεία του Τμήματος προέλευσης την υπηρεσιακή αποστολή του φακέλου του, όπου περιλαμβάνεται και η βεβαίωση διαγραφής του.


Τα απαραίτητα δικαιολογητικά που καλούνται να υποβάλουν όσοι φοιτητές αιτήθηκαν μετεγγραφή

1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων συγκροτείται Επιτροπή Έκδοσης Αποτελεσμάτων Επιτυχόντων Μεταφοράς Θέσης Εισαγωγής. Η Επιτροπή είναι πενταμελής και αποτελείται από τον Πρόεδρο, τον Αντιπρόεδρο, τρία Μέλη και τον Γραμματέα που προέρχονται από το Διοικητικό ή Εκπαιδευτικό Προσωπικό της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Η Επιτροπή μπορεί να επικουρείται στο έργο της από υπαλλήλους του ίδιου Υπουργείου, που ορίζονται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα ενώ στα μέλη της δεν καταβάλλεται αποζημίωση. Η Επιτροπή συντάσσει ονομαστικό πίνακα επιτυχόντων μεταφοράς θέσης εισαγωγής κατά Σχολή ή Τμήμα/Εισαγωγική Κατεύθυνση ή Πρόγραμμα Σπουδών.

2. Ο πίνακας επιτυχόντων μεταφοράς θέσης εισαγωγής υποβάλλεται στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων προς κύρωση. Ο Υπουργός με απόφασή του κυρώνει τον πίνακα με την επιφύλαξη του ελέγχου των δικαιολογητικών που οι επιτυχόντες δεσμεύτηκαν να προσκομίσουν από τις Επιτροπές που θα συσταθούν σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται πιο κάτω. Η παραπάνω απόφαση κύρωσης με τους πίνακες των επιτυχόντων ανά Σχολή ή Τμήμα /Εισαγωγική Κατεύθυνση, ή Πρόγραμμα Σπουδών, κοινοποιείται στις γραμματείες των Σχολών και των Τμημάτων όλων των Πανεπιστημίων, των Τ.Ε.Ι και των Ανωτάτων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών της χώρας. Με Δελτίο Τύπου που αναρτάται στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι επιτυχόντες καλούνται να προσέλθουν προσωπικά ή μέσω νομίμως εξουσιοδοτούμενου εκπροσώπου τους και εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών να πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους στη Γραμματεία του Τμήματος υποδοχής προσκομίζοντας όλα τα δικαιολογητικά που είχαν δεσμευτεί κατά την υποβολή της αίτησής τους :

 α) Εκτυπωμένη την ηλεκτρονική αίτηση μεταφοράς θέσεως εισαγωγής.

 β) Το αντίγραφο του εκκαθαριστικού σημειώματος και την ηλεκτρονική δήλωση φόρου εισοδήματος που αντιστοιχεί στον ΑΦΜ που ο επιτυχών δήλωσε στην αίτησή του και από τον οποίο προκύπτει το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα επιβολής εισφοράς κατά το έτος 2014. Γίνεται ρητή μνεία ότι, προκειμένου να ληφθεί υπόψη η δήλωση φόρου εισοδήματος ή οποιαδήποτε συμπληρωματική αυτής, πρέπει να έχει κατατεθεί μέχρι την ψήφιση του ν.4274/2014 (Α΄147), δηλαδή μέχρι τις 14.07.2014.

 γ) Τη βεβαίωση εγγραφής από το Τμήμα/Σχολή προέλευσης.

 δ) Το πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.

3. Με απόφαση του Προέδρου-Προϊσταμένου του Τμήματος, συστήνεται μη αμειβόμενη τριμελής Επιτροπή, τα μέλη της οποίας προέρχονται από το διδακτικό ή το διοικητικό προσωπικό, με σκοπό τον έλεγχο των δικαιολογητικών των επιτυχόντων.

Εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που τα τμήματα παραλάβουν τους πίνακες των επιτυχόντων μεταφορά θέσης, υποχρεούνται να ανακοινώσουν τις ημερομηνίες εντός των οποίων θα δεχθούν τα δικαιολογητικά των ενδιαφερομένων. Η διάρκεια υποβολής των δικαιολογητικών δεν μπορεί να υπερβαίνει τις οκτώ (8) ημέρες.

Η Επιτροπή οφείλει να ολοκληρώσει τον έλεγχο των δικαιολογητικών εντός είκοσι (20) ημερών από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής.

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr