Ημερίδα «Η ΔΕΠΥ στο Φοιτητή: Αποτελεσματικές Στρατηγικές»

Ημερίδα με θέμα «Η ΔΕΠΥ στο Φοιτητή: Αποτελεσματικές Στρατηγικές»

Ημερίδα με θέμα «Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής - ΔΕΠΥ στο Φοιτητή: Αποτελεσματικές στρατηγικές» διοργανώνεται το Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2018, στο Deree - Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος.

Η ημερίδα θα γίνει στα πλαίσια των δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) που γίνονται παγκόσμια τον μήνα Οκτώβριο, και στόχο έχει με τη συμμετοχή κορυφαίων ειδικών να παρουσιάσει αποτελεσματικές στρατηγικές διαχείρισης των βασικών χαρακτηριστικών της ΔΕΠΥ που δυσκολεύουν φοιτητές με αυτή τη διαταραχή.


Η ημερίδα διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Ινστιτούτου Έρευνας και Θεραπείας της Συμπεριφοράς, και φιλοξενείται από το Deree - Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος ενώ χορηγός επικοινωνίας είναι τα Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr.

Συγκεκριμένα, η ειδική προσκεκλημένη του Πανελλήνιου Σωματείου Ατόμων με ΔΕΠΥ, ADHD HELLAS Lisa Joy Tuttle, MA, BCC είναι εκπαιδεύτρια, πιστοποιημένη executive skills coach και σύμβουλος ειδική στη ΔΕΠΥ εφήβων και σπουδαστών. Μεταξύ άλλων καθοδηγεί και συμβουλεύει φοιτητές με ΔΕΠΥ στο Penn Adult Attention Deficit/Hyperactivity Disorder (ADHD) Treatment & Research Program στο University of Pennsylvania’s Perelman School of Medicine ενώ έχει ιδρύσει το δικό της αποκλειστικό μοντέλο coaching Mindful Self-Management®.

Οδηγίες εγγραφής

Γιατί οργανώνεται η Ημερίδα για τη ΔΕΠ-Υ στο Φοιτητή: Αποτελεσματικές Στρατηγικές;

Στόχος της ημερίδας είναι να παρουσιαστούν υποστηρικτικοί μηχανισμοί που θα βοηθήσουν τον φοιτητή - σπουδαστή να ολοκληρώσει τις σπουδές του με επιτυχία.

Μα αφού κατάφεραν να πετύχουν στις εισαγωγικές εξετάσεις πώς έχουν ΔΕΠ-Υ;

Δεν έχουν όλοι οι υποψήφιοι φοιτητές ή φοιτητές με ΔΕΠ-Υ τις ίδιες δυσκολίες και στον ίδιο βαθμό. Κάποιοι μαθητές που έχουν ήδη διαγνωστεί με ΔΕΠ-Υ από τα σχολικά τους χρόνια είχαν την ευκαιρία να εξασκήσουν τις «δεξιότητες μελέτης και καθημερινής επιβίωσης». Ωστόσο, λόγω των νέων απαιτήσεων της φοιτητικής ζωής θα εμφανίσουν μαθησιακές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες. Υπάρχουν και υποψήφιοι φοιτητές που δεν έχουν διαγνωστεί ακόμη με ΔΕΠ-Υ και ανακαλύπτουν μετά την είσοδό τους σε κάποια πανεπιστημιακή σχολή τις δυσκολίες που σχετίζονται με ΔΕΠ-Υ.

Μερικές από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στο πανεπιστήμιο είναι:

  • Δυσκολίες οργάνωσης και κακή διαχείριση χρόνου
  • Έλλειψη αυτοπεποίθησης
  • Δυσκολία στη μελέτη και συγγραφή εργασιών
  • Δυσκολία προσαρμογής σε νέες φιλίες, συγκατοίκους, συμφοιτητές κλπ.
  • Αυξημένο άγχος
  • Εύκολη διάσπαση προσοχής
  • Δυσκολία ολοκλήρωσης εργασιών μέσα στις προβλεπόμενες προθεσμίες
  • Αδυναμία να κρατούν σημειώσεις στο μάθημα.

Η παγίδα της μη παραδοχής της ΔΕΠ-Υ 

Σε αντίθεση με τις προηγούμενες βαθμίδες εκπαίδευσης, οι φοιτητές ως ενήλικες πια είναι οι ίδιοι υπεύθυνοι να αντιληφθούν τη μαθησιακή τους δυσκολία και να ζητήσουν βοήθεια. Το πανεπιστήμιο έχοντας άλλες απαιτήσεις από το Λύκειο και όντας ένα διαφορετικό περιβάλλον, δεν προσφέρει πια τη στήριξη που ήταν σχεδόν αυτονόητη και εύκολα προσφερόμενη στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Δεν υπάρχει συνέχεια, ούτε τα πράγματα λειτουργούν από μόνα τους. Επιπλέον, πολλοί φοιτητές δεν έχουν αποδεχτεί ότι η ΔΕΠ-Υ θα τους συνοδεύει σε όλη τους τη ζωή και δε θέλουν να παραδεχτούν ότι χρειάζονται βοήθεια και στο πανεπιστήμιο.

Το Πρόγραμμα της Ημερίδας

Περισσότερες πληροφορίες και Οδηγίες εγγραφής ΕΔΩ.

TΑ ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ/FOITITIKANEA.GR ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr