ΠΑΠΕΙ: Ενημέρωση φοιτητών για προβλήματα στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες

ΠΑΠΕΙ: Ενημέρωση φοιτητών για προβλήματα στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ SINGLE SIGN ON (Τελευταία ενημέρωση - Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2021)

  • Τελευταία ενημέρωση - Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2021

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς ενημερώνει πως σύμφωνα με ενημέρωση του Ακαδημαϊκού Δικτύου GUnet, το πρόβλημα που παρουσιάστηκε χθες με την κεντρική υποδομή Single Sign On έχει αντιμετωπιστεί προσωρινά με τη μεταφορά υπηρεσιών σε υποδομή εφεδρείας. Η μερική αποκατάσταση της υπηρεσίας έγινε χθες στις 15.30 περίπου. 


Για λόγους αποφυγής φόρτου από το GUnet έχουν προσωρινά διακοπεί κάποιες από τις διαδικασίες ενημέρωσης εσωτερικών υποσυστημάτων.

Η ρύθμιση αυτή θα επηρεάσει τις υπηρεσίες (eclass, ΔΗΛΟΣ365, students κλπ) σε όλους τους χρήστες που έχουν πραγματοποιήσει εγγραφή στο uregister.unipi.gr ή αλλαγή password μέσω του mypassword.unipi.gr από χθες στις 14.37 έως σήμερα.

Tο πλάνο είναι ότι η υπηρεσία θα επανέλθει σε πλήρη λειτουργία σήμερα 19/2 στο συντομότερο δυνατό χρόνο, οπότε και θα γίνουν διαθέσιμες όλες οι σχετικές μεταβολές χρηστών που έχουν πραγματοποιηθεί στο μεσοδιάστημα.

Σας ενημερώνουμε επίσης ότι, κατά τη μία ώρα (14.35-15.30) κατά την οποία η υπηρεσία Single Sign On δεν λειτουργούσε, οι λογαριασμοί των φοιτητών που προσπαθούσαν πολλές φορές να κάνουν σύνδεση στο students.unipi.gr κλειδώθηκαν αυτόματα. 

Εάν κατά τη σύνδεσή σας στην πλατφόρμα Students λαμβάνετε το μήνυμα "Ο χρήστης δεν έχει πρόσβαση στην εφαρμογή" παρακαλείσθε να αποστέλλετε email στη διεύθυνση  αναφέροντας τον ΑΡΙΘΜΟ ΜΗΤΡΩΟΥ σας ώστε να γίνει άρση του κλειδώματος του λογαριασμού σας.

---------------------------------------------------------------

  • - Πέμπτη, 18 Φεβρουαρίου 2021 -

Σήμερα Πέμπτη 18/2/2021 από τις 14.35 περίπου παρουσιάζεται πανελλαδικά πρόβλημα στην υποδομή του GUnet που φιλοξενεί την κεντρική υπηρεσία αυθεντικοποίησης χρηστών (single sign on server). Το πρόβλημα επηρεάζει τη λειτουργικότητα των υπηρεσιών στις οποίες η σύνδεση γίνεται με τον ιδρυματικό λογαριασμό.

Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται οι υπηρεσίες students, Teams και e-class, στις οποίες μεγάλος αριθμός χρηστών δεν μπορεί να συνδεθεί.

Η διαδικασία αποκατάστασης από την υπηρεσία διαχείρισης του GUnet είναι σε εξέλιξη.

Δείτε ΕΔΩ όλα τα τελευταία Φοιτητικά Νέα.

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr