Πάντειο: Απόφαση Πρυτάνεως για τη λειτουργία του Πανεπιστημίου από τις 10/11 έως 30/11/20
Η Πρύτανις του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών Έχοντας αποφασίζει την λειτουργία του Παντείου Πανεπιστημίου από 10/11/2020 έως 30/11/2020 κατά τρόπο ώστε η εργασία των υπαλλήλων να παρέχεται είτε με αυτοπρόσωπη παρουσία είτε εξ αποστάσεως, εκ περιτροπής καθοριζόμενη.
Η απόφαση στηρίζεται στα εξής σημεία:
Οι υπάλληλοι της Τεχνικής Υπηρεσίας, ο Υπεύθυνος Αποθήκης, οι υπάλληλοι της Υγειονομικής Υπηρεσίας και του Γραφείου Κίνησης (της Διεύθυνσης Διοικητικού) θα έχουν αυτοπρόσωπη παρουσία, λόγω των αναγκαίων εργασιών για την ρύθμιση των χώρων του Πανεπιστημίου, την παροχή οδηγιών και υγειονομικών υπηρεσιών, και για την ασφαλή
μετακίνηση προσώπων, αντιστοίχως, με σκοπό τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού, πλην εάν ανήκουν στην κατηγορία των ευπαθών ομάδων.
Για τους υπαλλήλους που προσέρχονται τηρείται η υποχρεωτική απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ τους, με ευθύνη του οικείου Προϊσταμένου.
Οι αρμόδιες οργανικές μονάδες σε επίπεδο Διεύθυνσης, Τμήματος και Γραμματείας καλούνται να λάβουν τις αναγκαίες αποφάσεις για την τήρηση των προβλέψεων και να προβούν σε ανάθεση καθηκόντων τηλεργασίας στους υπαλλήλους της υπηρεσίας τους. Ειδικότερα, για την τήρηση του ποσοστού παρουσίας των υπαλλήλων και της κατανομής τους στα ανωτέρω ωράρια, αρμόδιοι είναι:
Ειδικότερα, οι υπάλληλοι με φυσική παρουσία καθορίζονται ως εξής:
Δ/νση Διοικητικού: 1 υπάλληλος ανά Τμήμα (με δυνατότητα φυσικής παρουσίας δεύτερου υπαλλήλου από το ίδιο Τμήμα κατά την κρίση του Προϊσταμένου για αντιμετώπιση
έκτακτης υπηρεσιακής ανάγκης χωρίς να υπερβαίνεται ο μέγιστος αριθμός στη Δ/νση -3).
Δ/νση Οικονομικής Διαχείρισης: 1 υπάλληλος ανά Τμήμα (με δυνατότητα φυσικής
παρουσίας δεύτερου υπαλλήλου από το ίδιο Τμήμα κατά την κρίση του Προϊσταμένου για αντιμετώπιση έκτακτης υπηρεσιακής ανάγκης χωρίς να υπερβαίνεται ο μέγιστος αριθμός
στη Δ/νση -4).
Δ/νση Μηχανοργάνωσης: 1 υπάλληλος ανά Τμήμα (με δυνατότητα φυσικής παρουσίας δεύτερου υπαλλήλου από το ίδιο Τμήμα κατά την κρίση του Προϊσταμένου για αντιμετώπιση έκτακτης υπηρεσιακής ανάγκης χωρίς να υπερβαίνεται ο μέγιστος αριθμός στη Δ/νση -4).
Δ/νση Κεντρικής Διοίκησης (ανά Τμήμα):
Δ/νση Βιβλιοθήκης: 3 υπάλληλοι 5 φορές την εβδομάδα.
Τμήμα Φοιτητικής Μέριμνας: 1 υπάλληλος
ΕΛΚΕ: Ο αριθμός των εργαζομένων προσδιορίζεται βάσει της μεγάλης απόστασης (άνω των 5 μέτρων) μεταξύ τους.
Γραμματείες Τμημάτων : 1 υπάλληλος (με δυνατότητα φυσικής παρουσίας δεύτερου υπαλλήλου από το ίδιο Τμήμα κατά την κρίση του Προϊσταμένου για αντιμετώπιση
έκτακτης υπηρεσιακής ανάγκης). Καταργείται η σταθερή ημέρα εξυπηρέτησης κοινού (Τρίτη).
Τεχνική Υπηρεσία: το σύνολο των υπαλλήλων με φυσική παρουσία, εφ’ όσον εργάζονται σε διαφορετικούς χώρους.
Γραμματεία Συγκλήτου & Πρυτανικού Συμβουλίου: 1 υπάλληλος 5 φορές την εβδομάδα
Γραφείο Φωτοτύπησης: 1 υπάλληλος 3 φορές την εβδομάδα Γραφείο Σταδιοδρομίας: 1 υπάλληλος 2 φορές την εβδομάδα Υγειονομική Υπηρεσία : 1 υπάλληλος 5 φορές την εβδομάδα
Οι αρμόδιοι για την τήρηση του τρόπου λειτουργίας του Πανεπιστημίου θα καταρτίζουν εβδομαδιαίο πρόγραμμα εργασίας σύμφωνα με τα ανωτέρω, λαμβάνοντας υπ΄όψη τους υπαλλήλους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, όσους απουσιάζουν βάσει παγίων διατάξεων ή βάσει των έκτακτων αδειών λόγω της πανδημίας, και θα καταρτίζουν εβδομαδιαίο πρόγραμμα εργασίας που θα κοινοποιούν στο Τμήμα Διοικητικού Προσωπικού κάθε Παρασκευή αμελλητί.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί μη τήρηση της ανωτέρω κατανομής, θα επιλαμβάνεται η Διεύθυνση Προσωπικού.
Η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται αυτοπροσώπως μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και κατόπιν ραντεβού.
https://www.foititikanea.gr