Κακοποίηση άγχος και στρες οδηγούν τους φοιτητές του ΑΠΘ στο Κέντρο Υποστήριξης – Εκατοντάδες ραντεβού τον μήνα

Κακοποίηση άγχος και στρες οδηγούν τους φοιτητές του ΑΠΘ στο Κέντρο Υποστήριξης – Εκατοντάδες ραντεβού τον μήνα

Φοιτητές και φοιτήτριες επικοινωνούν μέσω e-mail ή τηλεφώνου με το Κέντρο Υποστήριξης του ΑΠΘ και λαμβάνουν δωρεάν υπηρεσίες συμβουλευτικής και ψυχολογικής υποστήριξης από δύο ψυχολόγους, οι οποίοι διαχειρίζονται σε καθημερινή βάση τουλάχιστον 15 περιστατικά.

Έμφυλη ή σεξουαλική βία, άγχος, στρες και προβλήματα καθημερινότητας είναι μερικά από τα τουλάχιστον 450 περιστατικά που καλούνται να διαχειριστούν σε μηνιαία βάση οι εξειδικευμένοι επιστήμονες του Κέντρου Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.


Σύμφωνα με ρεπορτάζ του thesstoday, φοιτητές και φοιτήτριες επικοινωνούν μέσω e-mail ή τηλεφώνου με το Κέντρο Υποστήριξης του ΑΠΘ και λαμβάνουν δωρεάν υπηρεσίες συμβουλευτικής και ψυχολογικής υποστήριξης από δύο ψυχολόγους, οι οποίοι διαχειρίζονται σε καθημερινή βάση τουλάχιστον 15 περιστατικά που αφορούν σεξουαλικές ή λεκτικές κακοποιήσεις, άγχους, στρες, οικογενειακές ή προσωπικές δυσκολίες.

Σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιπρύτανη Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Φοιτητικής Μέριμνας, Δημήτρη Κωβαίο, οι ιθύνοντες του Πανεπιστημιακού Ιδρύματος αφουγκραζόμενοι την ανάγκη για ψυχολογική υποστήριξη στην covid εποχή επιχειρούν να διαφυλάξουν την ψυχική υγεία των κάτι παραπάνω από 55.000 φοιτητών/φοιτητριών του ΑΠΘ.

«Όποιος φοιτητής έχει το οποιοδήποτε θέμα μπορεί να απευθύνεται στον θεσμό του Συνηγόρου του Φοιτητή μέσω ενός e-mail και μέσω ενός αριθμού (2310-999-888). Ο αριθμός λειτουργεί σε 24ωρη βάση και οι φοιτητές/φοιτήτριες μπορούν να ζητούν βοήθεια για οποιοδήποτε άλλο θέμα αντιμετωπίζουν και άμεσα θα έχουν ανταπόκριση από εξατομικευμένη ψυχολογική υποστήριξη», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Κωβαίος.

Αποτύπωμα του έργου που παράγει το Κέντρο Υποστήριξης του ΑΠΘ είναι ακόμη και η βοήθεια σε φοιτήτριες/φοιτητές ΑμεΑ, με προβλήματα όρασης ή ακοής, με τη συνδρομή της υπηρεσίας φοιτητικής μέριμνας.

«Βοηθούμε μέσω εξειδικευμένων υπηρεσιών παιδιά που έχουν κινητικά προβλήματα και φροντίζουμε για τη μετακίνησή τους από το σπίτι τους προς το πανεπιστήμιο ή στο αμφιθέατρο. Επίσης έχουμε διερμηνείς για φοιτητές/φοιτήτριες με προβλήματα ακοής, ενώ ανάλογη βοήθεια λαμβάνουν και τα άτομα με προβλήματα όρασης», συμπλήρωσε ο αρμόδιος αντιπρύτανης Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Φοιτητικής Μέριμνας.

Δείτε ΕΔΩ όλα τα τελευταία Φοιτητικά Νέα

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr