Πρυτάνεις: Η συνέχιση της διαδικτυακής διδασκαλίας υποβαθμίζει τις πανεπιστημιακές σπουδές

Πρυτάνεις: Η συνέχιση της διαδικτυακής διδασκαλίας υποβαθμίζει τις πανεπιστημιακές σπουδές

Σύνοδος Πρυτάνεων: Πραγματοποιήθηκε, υπό την Προεδρεία του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας έκτακτη Σύνοδος Πρυτάνεων και Προέδρων των Δ.Ε. των Ελληνικών Πανεπιστημίων, την Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021, μέσω τηλεδιάσκεψης.

Η Σύνοδος των Πρυτάνεων καταγγέλλει την στοχοποίηση και τις επιθέσεις κατά των εκλεγμένων θεσμικών οργάνων διοίκησης των Α.Ε.Ι. για επιλογές που αφορούν στην άσκηση των καθηκόντων τους. Η κριτική απέναντι στις εκάστοτε επιλογές όσων ασκούν διοίκηση είναι πάντα αποδεκτή και συνάδει με τα ακαδημαϊκά ήθη. Ωστόσο, η συκοφάντηση και η στοχοποίηση Πρυτάνεων, συλλογικών και μονοπρόσωπων οργάνων διοίκησης θίγει το Πανεπιστήμιο και δεν είναι ανεκτή.


Τους τελευταίους μήνες, γίναμε μάρτυρες γενικευμένων επιθέσεων κατά των εκλεγμένων Πρυτανικών Αρχών και των Συγκλήτων των Α.Ε.Ι. που αγγίζουν τα όρια της εξύβρισης και της συκοφαντικής δυσφήμισης, δημιουργούν μια τεχνητή πόλωση και τελικά αποβαίνουν εις βάρος κάθε προσπάθειας διασφάλισης της εκπαιδευτικής και ερευνητικής δραστηριότητας.

Η κατάληψη πανεπιστημιακών χώρων δυσχεραίνει τη λειτουργία των Α.Ε.Ι. σε μια περίοδο ιδιαίτερα κρίσιμη για την επόμενη μέρα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και είναι μια μη-αποδεκτή μορφή διαμαρτυρίας, αφού εντέλει συρρικνώνει το δημόσιο Πανεπιστήμιο.

Η Σύνοδος των Πρυτάνεων εκφράζει την αγωνία της για το γεγονός ότι η συνέχιση της διαδικτυακής διδασκαλίας υποβαθμίζει τις πανεπιστημιακές σπουδές και την αξία των πτυχίων των φοιτητών/τριών μας. Ζητεί από την Κυβέρνηση να ορίσει με προσοχή και σεβόμενη τις προτάσεις των επιμέρους Τμημάτων, τους όρους επαναφοράς των Πανεπιστημίων στην κανονικότητα, διασφαλίζοντας όλες τις σχετικές υγειονομικές προϋποθέσεις και εξετάζοντας μεταξύ άλλων τον, κατά προτεραιότητα, εμβολιασμό των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας.

Δείτε ΕΔΩ όλα τα τελευταία Φοιτητικά Νέα.

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr

 


https://www.foititikanea.gr