Νέα Ελληνικά-Έκθεση: Θέματα και Λύσεις (ΕΠΑΛ) Πανελληνίων 2019

Νέα Ελληνικά-Έκθεση ΕΠΑΛ: Θέματα και Λύσεις Πανελληνίων 2019

Θέματα Λύσεις Πανελλαδικών 2019Τα «Φοιτητικά Νέα» το μέσο ενημέρωσης που θα χρειάζεσαι «ως φοιτητής» σε καθημερινή βάση μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Πανελληνίων 2019 για την εισαγωγή σου στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε ενημερώνουν πως μέσα από το παρόν άρθρο θα ανακοινωθούν τα Θέματα, οι Λύσεις - Απαντήσεις και ο σχολιασμός στην έκθεση και των θεμάτων των Νέων Ελληνικών.

Έναρξη πανελλαδικών εξετάσεων σήμερα (Πέμπτη 6 Ιουνίου) με 102.000 περίπου υποψηφίους να διεκδικούν 78.335 θέσεις στα ελληνικά Ιδρύματα.


Την αρχή έκαναν οι υποψήφιοι των επαγγελματικών λυκείων (ΕΠΑΛ), οι οποίοι εξετάστηκαν στο μάθημα των Νέων Ελληνικών.

SOS: Την ενημερωτική σελίδα των υποψήφιων φοιτητών μπορείτε να την δείτε πατώντας εδώ.

Αναρτήθηκαν τα θέματα οι απαντήσεις και ο σχολιασμός των θεμάτων του μαθήματος Νέα Ελληνικά (ΕΠΑΛ) LIVE στο παρόν άρθρο. 

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2019: ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ Νέα Ελληνικά (ΕΠΑΛ)
Θέματα και Λύσεις Μαθηματικά ΕΠΑΛ Νέα Ελληνικά (ΕΠΑΛ)

Μέσα από το παρόν άρθρο τα «Φοιτητικά Νέα» θα αναρτήσουν σε πραγματικό χρόνο τα Θέματα και τις Λύσεις για το μάθημα των Νέων Ελληνικών των ΕΠΑΛ.

Τα Θέματα

Για τα θέματα των Νέων Ελληνικών των ΕΠΑΛ πατήστε ΕΔΩ.

Οι Απαντήσεις

Πατήστε ΕΔΩ για τις απαντήσεις

Σχολιασμός Θεμάτων

Οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων των Επαγγελματικών Λυκείων εξετάστηκαν στο μάθημα των Νέων Ελληνικών απαντώντας σε δραστηριότητες μη λογοτεχνικού και λογοτεχνικού κειμένου.

Το θεματικό πλαίσιο είναι κλασικό κι αναμενόμενο για τις εξετάσεις.

Μολαταύτα, τόσο τα δοθέντα κείμενα του Α. Καμύ ως μη λογοτεχνικό και το ποίημα της Alda Merini όσο κι οι παρατηρήσεις παρουσιάζουν δυσκολία λαμβάνοντας υπόψη την αδυναμία που αντιμετωπίζουν οι μαθητές των ΕΠΑ.Λ. στο μάθημα της γλώσσας και την προσέγγιση των λογοτεχνικών μηνυμάτων. Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι ο βαθμός δυσκολίας απέχει από τα περσινά θέματα.

Στο μη λογοτεχνικό κείμενο, ζητήθηκε για πρώτη φορά πύκνωση σε απόσπασμα, ακολουθώντας τα πρότυπα των δημοσιευμένων κριτηρίων στον ιστότοπο study4exams. Γενικότερα, ζητήθηκαν, κυρίως, ασκήσεις λεξιλογικού τύπου. Στο λογοτεχνικό κείμενο, απαιτητική χαρακτηρίζεται η 1η δραστηριότητα (Β1). Αντίθετα, ενδιαφέρουσα είναι η 3η δραστηριότητα (Β3), καθώς επιτρέπει στους μαθητές τη διατύπωση προσωπικής άποψης.

Συνοψίζοντας, τα θέματα απευθύνονταν σε καλά προετοιμασμένους μαθητές, οι οποίοι είχαν ασκηθεί σε διαγωνίσματα προσομοίωσης αντίστοιχου επιπέδου. 

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ για να ανανεώσετε τη σελίδα!

SOS: Μείνετε Συντονισμένοι στο παρόν άρθρο για τα Θέματα και τις Απαντήσεις καθώς το άρθρο θα ανανεωθεί με τα θέματα!

SOS: Την ενημερωτική σελίδα των υποψήφιων φοιτητών μπορείτε να την δείτε πατώντας εδώ.

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr