Τελευταία Φοιτητικά Νέα - Ροή Ειδήσεων

 Δείτε τις εντυπωσιακές διαφημίσεις Φοιτητών Μάρκετινγκ

Τριάντα ένα (31) διαφημιστικά τηλεοπτικά σποτ εμπνεύστηκαν και δημιούργησαν και φέτος, όπως κάθε χρόνο, οι φοιτητές Μάρκετινγκ του ΤΕΙ Κρήτης. Τα σπότ αυτά είναι τοπροϊόν των εργασν τους για όλο το εξάμηνο στο πλαίσι του μαθήματος «Διαφημιστική Εκστρατεία».
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος οι φοιτητές, χωρισμένοι σε ομάδες, καλούνται να αναπτύξουν μια ολοκληρωμένη Διαφημιστική Καμπάνια για ένα υπαρκτό προϊόν, συνήθως με την αρχική καθοδήγηση της επιχείρησης σε επίπεδο Marketing Brief.
Οι ομάδες των φοιτητών καλούνται να ολοκληρώσουν πολλά επιμέρους μικρότερα projects κατά τη διάρκεια του απαιτητικού μαθήματος, πέρα από το Διαφημιστικό Βίντεο (π.χ. μια παράλληλη δράση σε Digital, Έντυπη ή Below the Line ενέργεια).
Το μάθημα Διαφημιστική Εκστρατεία είναι ένα από τα βασικότερα μαθήματα στην κατεύθυνση Μάρκετινγκ του ΤΕΙ Κρήτης. Το μάθημα διδάσκεται στο Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ) καθώς και στην κατεύθυνση Μάρκετινγκ του νέου Τμήματος Διοιήκησης Επιχειρήσεων (Άγιος Νικόλαος).


Μπορείτε να δείτε τις εντυπωσιακές διαφημίσεις των φοιτητών ΕΔΩ.

Το μάθημα Διαφημιστική Εκστρατεία του ΤΕΙ Κρήτης
Το μάθημα Διαφημιστική Εκστρατεία είναι ένα από τα βασικότερα μαθήματα στην κατεύθυνση Μάρκετινγκ του ΤΕΙ Κρήτης.  Το μάθημα διδάσκεται στο Τμ. Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ) καθώς και στην κατεύθυνση Μάρκετινγκ του Τμ. Διοιήκησης Επιχειρήσεων (Άγιος Νικόλαος).
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος οι φοιτητές, χωρισμένοι σε ομάδες, καλούνται να αναπτύξουν μια ολοκληρωμένη Διαφημιστική Καμπάνια για ένα υπαρκτό προϊόν, συνήθως με την αρχική καθοδήγηση της επιχείρησης του προϊόντος (στο Marketing Brief).
Τα βήματα που καλούνται να ολοκληρώσουν οι φοιτητές κατά τη διάρκεια του μαθήματος είναι το Marketing Brief, το Creative Brief, το Budgeting, το Media Plan, μια παράλληλη δράση (π.χ. σε Digital, Έντυπη ή Below the Line ενέργεια) καθώς και ένα Διαφημιστικό Βίντεο.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις διαφάνειες από την τελική παρουσίαση καθώς και το Διαφημιστικό Spot (TVC) που ανέπτυξαν οι φοιτητές για το προϊόν που επέλεξαν κατά τη διάρκεια του έτους 2014. Ο διδάσκων του μαθήματος για το 2014 είναι ο Μάνος Περακάκης, μέλος του εργαστηρίου e-bi Lab.


Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr