Πήγε για πρακτική στη NASA και ανακάλυψε νέο πλανήτη μόλις την τρίτη μέρα

Έναν εξωπλανήτη 6,9 φορές μεγαλύτερο από τη Γη ανακάλυψε ο 17χρονος Γουλφ Κούκιερ την Τρίτη μόλις μέρα της πρακτικής του στην NASA.

Ο νεαρός από τη Νέα Υόρκη, ήταν ένας από τους μαθητευόμενους σε καλοκαιρινό πρόγραμμα της διαστημικής υπηρεσίας.

Την τρίτη ημέρα του στη δουλειά ανακάλυψε έναν πλανήτη με δύο ήλιους, που απέχει 1.300 έτη φωτός από τη Γη, στον αστερισμό Πίκτορ.

Οι επικεφαλής της NASA χρειάστηκαν αρκετές εβδομάδες για να επιβεβαιώσουν την παρατήρησή του και τελικά κατέληξαν ότι ο Κούκιερ είχε ανακαλύψει έναν πλανήτη 6,9 φορές μεγαλύτερο από τη Γη.

«Κοιτούσα τα δεδομένα για όσα είχαν επισημάνει οι εθελοντές ως δυαδική έκλειψη, ένα σύστημα στο οποίο δύο άστρα περιστρέφονται το ένα γύρω από το άλλο και από τη δική μας οπτική προκαλούν έκλειψη σε κάθε δεύτερη τροχιά», είπε ο Κούκιερ, σύμφωνα με την ανακοίνωση της NASA.

«Περίπου την τρίτη ημέρα της πρακτικής μου, είδα ένα σήμα από το σύστημα που αποκαλείται ΤΟΙ 1338. Στην αρχή πίστευα ότι ήταν αστρική έκλειψη, αλλά ήταν λάθος η στιγμή. Τελικά ήταν πλανήτης. Ο πλανήτης μπλόκαρε το φως από αυτά τα δύο άστρα, δημιουργώντας μικρή μείωση του φωτός που έφτανε στο τηλεσκόπιο. Τότε το παρατήρησα για πρώτη φορά», εξήγησε μιλώντας στο CBS.

Η ΝΑSA δημοσίευσε βίντεο στο οποίο εξηγεί την ανακάλυψη του πλανήτη με τους δύο ήλιους.

Δείτε ΕΔΩ όλα τα τελευταία Φοιτητικά Νέα.