Ένα πρωτοποριακό μάθημα μεταξύ Πανεπιστημίου Κύπρου και ΔΠΘ
"Κάποιοι θα λέγανε ότι είναι απίστευτο ή απίθανο ή κάτι τέτοιο, κι όμως έγινε πραγματικότητα…"
«Στις 05/10/2021, δύο πανεπιστήμια, της Κύπρου και της Θράκης, ενώθηκαν διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Microsoft Τeams, έσμιξαν τις δυνάμεις τους κάτω από τις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας, δείχνοντας σε όλους πως μαζί μπορούμε να τις ξεπεράσουμε και να συντελέσουμε στη διάδοση και εξέλιξη της επιστήμης και ειδικότερα της ορολογίας» λέει στα «Φοιτητικά Νέα» η Ειρήνη Σταμούλη, φοιτήτρια στο Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Οι δύο καθηγητές που συνέβαλαν στην πραγμάτωση αυτού του εξαίρετου έργου είναι η κύρια Μαριάννα Κατσογιάννου, αναπληρώτρια καθηγήτρια γλωσσολογίας στο τμήμα βυζαντινών και νεοελληνικών σπουδών του Πανεπιστημίου Κύπρου και ο κύριος Ασημάκης Φλιάτουρας, μόνιμος επίκουρος καθηγητής στο τμήμα ελληνικής φιλολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.
«Είμαι μία από τις φοιτήτριες που είχα τη χαρά και την τύχη να παρευρεθώ σε αυτήν τη συνάντηση η οποία θα επαναλαμβάνεται κάθε Τρίτη μέχρι το τέλος του εξαμήνου» δηλώνει η Ειρήνη Σταμούλη στα «Φοιτητικά Νέα».
Η ίδια συνεχίζει λέγοντας: «Το υπέροχο αυτό συναίσθημα ήθελα να σας μεταδώσω μέσα από τα «Φοιτητικά Νέα». Θα σας μιλήσω λοιπόν από προσωπική πείρα. Πιστεύω ότι και εσείς θα θέλατε να γνωρίσετε καινούργιους συμφοιτητές, ίσως να πάρετε και μία γεύση από άλλους καθηγητές, γενικότερα να επεκτείνετε τους πνευματικούς σας ορίζοντες. Αυτή είναι η χρυσή σας ευκαιρία! Όπως προανέφερα αυτήν τη θαυμαστή μέρα, οι δύο τάξεις ενώθηκαν και έδειξαν την αγάπη τους για την γλωσσολογία και το μάθημα της ορολογίας».
Η Ειρήνη Σταμούλη προσθέτει λέγοντας ότι στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο είναι η πρώτη φορά που γίνεται μάθημα της γενικής ορολογίας ενώ στο Πανεπιστήμιο Κύπρου είναι η δεύτερη. Με το πέρας του πρώτου μαθήματος, θετικές ήταν οι απόψεις και οι εντυπώσεις των φοιτητών και από τα δύο Πανεπιστήμια. Η τεχνολογία όλους μας ενώνει τελικά και μας επιτρέπει να επικοινωνούμε με άλλα άτομα, να γνωστοποιούμε όλοι μαζί τις σκέψεις μας και με γόνιμο διάλογο να εκφράζουμε τις απόψεις μας για το μάθημα.