- FoititikaNea Newsroom
- |
Το Υπουργείο Παιδείας σχετικά με τις ελλείψεις διδακτικού προσωπικού σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ
Με αφορμή δηλώσεις και σχετικά δημοσιεύματα για τις ελλείψεις διδακτικού προσωπικού σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων διευκρινίζει:
Ως γνωστόν, μετά από πέντε χρόνια μηδενικών διορισμών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, το 2016 δόθηκαν στα Πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ 550 θέσεις μόνιμου διδακτικού προσωπικού με εξασφαλισμένες από τον προϋπολογισμό τις αναγκαίες πιστώσεις. Δυστυχώς, για αυτές τις πρώτες 550 θέσεις:
- Από τις 414 που διατέθηκαν για τα Πανεπιστήμια, τα Ιδρύματα ολοκλήρωσαν τις διαδικασίες για 277 θέσεις και παραμένουν αδιάθετες 137 θέσεις ΔΕΠ
- Από τις 136 που διατέθηκαν για τα ΤΕΙ, τα Ιδρύματα ολοκλήρωσαν τις διαδικασίες για 101 θέσεις και παραμένουν αδιάθετες 35 θέσεις
Επιπλέον, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων έδωσε άλλες 500 θέσεις μελών ΔΕΠ για το ακαδημαϊκό έτος 2017 – 2018 οι οποίες μέχρι σήμερα είτε δεν έχουν προκηρυχθεί από τα Πανεπιστήμια, είτε τα Ιδρύματα τις έχουν προκηρύξει αλλά δεν έχουν ολοκληρώσει τις διαδικασίες που απαιτούνται αφού στην αρμόδια διεύθυνση του Υπουργείου δεν έχει φθάσει κανένας ολοκληρωμένος φάκελος διορισμού μέλους ΔΕΠ.
Επισημαίνεται ότι με διάταξη που ψηφίστηκε πρόσφατα στη Βουλή, εάν κηρυχθεί άγονη η προκήρυξη μιας θέσης ΔΕΠ, η θέση αυτή επιστρέφει στο Υπουργείο για να διατεθεί σε άλλο Ίδρυμα.
Τέλος, ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, ανακοίνωσε το περασμένο Σάββατο στη Σύνοδο των Πρυτάνεων την ενίσχυση των Πανεπιστημίων με 1.500 νέους επιστήμονες για την απόκτηση διδακτικής εμπειρίας διδάσκοντας μέχρι τρία μαθήματα. Το αντίστοιχο κονδύλιο για αυτήν την δράση έχει αυξηθεί από 7 σε 24 εκατομμύρια ευρώ.
Με αφορμή τα στοιχεία που δίνονται σήμερα στη δημοσιότητα ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, δηλώνει:
«Είναι απαράδεκτο πρυτάνεις και συνδικαλιστικοί φορείς των Πανεπιστημίων με κάθε ευκαιρία να επικαλούνται στον δημόσιο λόγο τους τις ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό επιρρίπτοντας ευθύνες στην Πολιτεία. Προφανώς, επειδή η πραγματικότητα είναι διαφορετική, μήπως οι δηλώσεις αυτές εξυπηρετούν πολιτικές σκοπιμότητες; Σίγουρα, πάντως, βλάπτουν το δημόσιο Πανεπιστήμιο. Ως Υπουργείο, από το 2016 βάλαμε τέλος στην αδιοριστία του ερευνητικού και διδακτικού προσωπικού αλλά δυστυχώς μέχρι σήμερα ορισμένα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ με ευθύνη τους δεν έχουν ολοκληρώσει τις διαδικασίες. Είναι ακατανόητη η ολιγωρία των διοικήσεων ορισμένων Ιδρυμάτων να μην προχωρούν τις διαδικασίες και να επιδίδονται σε παραπλανητικές και πολιτικάντικες δηλώσεις».
ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΕΞΗΣ
Πανεπιστήμια
ΙΔΡΥΜΑ/ΤΜΗΜΑ | ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΘΕΣΕΩΝ | ΜΗ ΠΡΟΚΗΡΥΧΘΕΙΣΕΣ ΘΕΣΕΙΣ | ΠΡΑΞΕΙΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΗΛΘΑΝ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ | ΠΡΑΞΕΙΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΑΠΕΣΤΑΛΗΣΑΝ ΣΤΟ Ε.Τ. | ΑΓΟΝΕΣ | ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΘΕΣΕΩΝ | ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ | ΠΡΟΒΛΗΜΑ |
|
01.ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
| 60 | 0 | 47 | 33 | 0 | 13 |
| OK | 60 |
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ | 2 |
| 2 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 2 |
| 2 | 0 |
| 0 |
| OK |
|
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ& ΓΕΩΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | 2 |
| 1 | 1 |
| 1 |
| OK |
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ | 2 |
| 1 | 1 |
| 1 |
| OK |
|
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ | 2 |
| 2 | 2 |
| 0 |
| OK |
|
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜOΥ | 2 |
| 1 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΙΑΤΡΙΚΗΣ | 3 |
| 3 | 2 |
| 0 |
| OK |
|
ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ | 2 |
| 2 | 2 |
| 0 |
| OK |
|
ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ | 2 |
| 1 | 1 |
| 1 |
| OK |
|
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ, ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 1 |
| 1 | 0 |
| 0 |
| OK |
|
ΝΟΜΙΚΗΣ | 2 |
| 1 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ | 2 |
| 2 | 0 |
| 0 |
| OK |
|
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ | 2 |
| 2 | 2 |
| 0 |
| OK |
|
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | 3 |
| 1 |
|
| 2 |
| OK |
|
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | 2 |
| 0 | 0 |
| 2 |
| OK |
|
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | 3 |
| 2 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ | 2 |
| 2 | 2 |
| 0 |
| OK |
|
ΡΩΣΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 2 |
| 2 | 2 |
| 0 |
| OK |
|
ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΑΣΙΑΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ | 3 |
| 3 | 3 |
| 0 |
| OK |
|
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ | 2 |
| 2 | 2 |
| 0 |
| OK |
|
ΦΥΣΙΚΗΣ | 2 |
| 2 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΧΗΜΕΙΑΣ | 3 |
| 3 | 2 |
| 0 |
| OK |
|
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ | 2 |
| 2 | 2 |
| 0 |
| OK |
|
02.ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | 67 | 1 | 50 | 38 | 0 | 17 |
| OK | 67 |
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 2 |
| 2 | 2 |
| 0 |
| OK |
|
ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 3 |
| 3 | 3 |
| 0 |
| OK |
|
ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ | 4 |
| 1 |
|
| 3 |
| OK |
|
ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | 2 |
| 1 |
|
| 1 |
| OK |
|
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΘΕΣ. | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠ/ΣΗΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ | 3 |
| 3 | 2 |
| 0 |
| OK |
|
ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΙΑΤΡΙΚΗΣ | 6 | 1 | 3 | 2 |
| 3 |
| OK |
|
ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ * | 3 |
| 0 | 0 |
| 3 |
| OK |
|
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ | 4 |
| 4 | 0 |
| 0 |
| OK |
|
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΝΟΜΙΚΗΣ | 2 |
| 1 | 1 |
| 1 |
| OK |
|
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ | 2 |
| 1 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | 4 |
| 3 | 2 |
| 1 |
| OK |
|
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ | 3 |
| 3 | 2 |
| 0 |
| OK |
|
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 2 |
| 2 | 2 |
| 0 |
| OK |
|
ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ | 4 |
| 4 | 4 |
| 0 |
| OK |
|
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ & ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ | 1 |
| 1 | 0 |
| 0 |
| OK |
|
ΦΥΣΙΚΗΣ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΧΗΜΕΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 2 |
| 2 | 2 |
| 0 |
| OK |
|
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ | 2 |
| 1 | 1 |
| 1 |
| OK |
|
03.ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ | 18 |
| 9 | 4 | 0 | 9 |
| OK | 18 |
ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 2 |
| 2 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ & ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | 2 |
| 0 | 0 |
| 2 |
| OK |
|
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧ. & ΜΗΧ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ | 3 |
| 1 | 0 |
| 2 |
| OK |
|
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΜΕΤΑΛΟΥΡΓΩΝ | 1 |
| 2 | 1 |
| -1 |
| ΠΡΟΒΛΗΜΑ |
|
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 2 |
| 2 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 2 |
| 2 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 3 |
| 0 | 0 |
| 3 |
| OK |
|
ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 2 |
| 0 | 0 |
| 2 |
| OK |
|
04.ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ | 12 |
| 10 | 10 | 0 | 2 |
| OK | 12 |
ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ | 2 |
| 2 | 2 |
| 0 |
| OK |
|
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ | 2 |
| 0 | 0 |
| 2 |
| OK |
|
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ | 3 |
| 3 | 3 |
| 0 |
| OK |
|
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
05.ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ | 9 |
| 5 | 1 | 0 | 4 |
| OK | 9 |
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ | 2 |
| 2 | 0 |
| 0 |
| OK |
|
ΑΞΙΠΟΙΗΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ | 2 |
| 0 | 0 |
| 2 |
| OK |
|
ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 1 |
|
| 0 |
| OK |
|
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΙΩΝ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ | 1 |
| 1 |
|
| 0 |
| OK |
|
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | 2 |
| 0 | 0 |
| 2 |
| OK |
|
06.ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ | 4 |
| 3 | 2 | 0 | 1 |
| OK | 4 |
ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ | 4 |
| 3 | 2 |
| 1 |
| OK |
|
07.ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ | 11 | 0 | 5 | 4 | 0 | 6 |
| OK | 11 |
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ | 2 |
| 2 | 2 |
| 0 |
| OK |
|
ΔΙΕΘΝΩΝ, ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ | 2 |
| 0 | 0 |
| 2 |
| OK |
|
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ | 1 |
| 1 | 0 |
| 0 |
| OK |
|
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
08.ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ | 13 |
| 6 | 5 | 0 | 7 |
| OK | 13 |
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ | 2 |
| 0 | 0 |
| 2 |
| OK |
|
ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 2 |
| 0 | 0 |
| 2 |
| OK |
|
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ | 3 |
| 1 | 1 |
| 2 |
| OK |
|
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ | 4 |
| 3 | 2 |
| 1 |
| OK |
|
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | 2 |
| 2 | 2 |
| 0 |
| OK |
|
09.ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | 12 |
| 6 | 5 | 1 | 5 |
| OK | 12 |
ΔΙΕΘΝΩΝ & ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ | 2 |
| 2 | 2 |
| 0 |
| OK |
|
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ | 4 |
| 1 | 1 |
| 3 |
| OK |
|
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ | 2 |
| 1 | 1 |
| 1 |
| OK |
|
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | 2 |
| 1 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ | 1 |
| 0 | 0 | 1 | 0 |
| OK |
|
10.ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | 27 |
| 13 | 6 | 0 | 14 |
| OK | 27 |
ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ | 1 |
| 1 | 0 |
| 0 |
| OK |
|
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 1 |
| 1 | 0 |
| 0 |
| OK |
|
ΙΑΤΡΙΚΗΣ | 4 |
| 3 | 2 |
| 1 |
| OK |
|
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | 3 |
| 0 | 0 |
| 3 |
| OK |
|
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ & ΑΕΡΟΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | 2 |
| 2 | 0 |
| 0 |
| OK |
|
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 3 |
| 2 | 2 |
| 1 |
| OK |
|
ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 1 | 0 |
| 0 |
| OK |
|
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΦΥΣΙΚΗΣ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΧΗΜΕΙΑΣ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 1 |
| 1 | 0 |
| 0 |
| OK |
|
11. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 21 |
| 15 | 8 | 1 | 5 |
| OK | 21 |
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 2 |
| 1 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΙΑΤΡΙΚΗΣ | 3 |
| 3 | 2 |
| 0 |
| OK |
|
ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ | 2 |
| 0 | 0 |
| 2 |
| OK |
|
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ | 3 |
| 2 | 1 |
| 1 |
| OK |
|
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΛΙΚΩΝ | 1 |
| 1 | 0 |
| 0 |
| OK |
|
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | 1 |
| 1 | 0 |
| 0 |
| OK |
|
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | 1 |
| 1 | 0 |
| 0 |
| OK |
|
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ & ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 | 1 | -1 |
| OK |
|
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΦΥΣΙΚΗΣ | 1 |
| 1 | 0 |
| 0 |
| OK |
|
ΧΗΜΕΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
12.ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ | 24 |
| 15 | 10 | 0 | 9 |
| OK | 24 |
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ | 1 |
| 1 | 0 |
| 0 |
| OK |
|
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 2 |
| 0 | 0 |
| 2 |
| OK |
|
ΓΛΩΣΣΑΣ, ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΑΡΕΥΞΕΙΝΙΩΝ ΧΩΡΩΝ | 2 |
| 0 | 0 |
| 2 |
| OK |
|
ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 1 | 0 |
| 0 |
| OK |
|
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ | 1 |
| 1 | 0 |
| 0 |
| OK |
|
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΙΑΤΡΙΚΗΣ | 2 |
| 2 | 2 |
| 0 |
| OK |
|
ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΕΘΝΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ | 2 |
| 2 | 2 |
| 0 |
| OK |
|
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ | 1 |
| 1 | 0 |
| 0 |
| OK |
|
ΝΟΜΙΚΗΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | 2 |
| 0 | 0 |
| 2 |
| OK |
|
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 2 |
| 1 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
13.ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ | 18 |
| 17 | 17 |
| 1 |
| OK | 18 |
ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΛΙΚΩΝ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΙΑΤΡΙΚΗΣ | 4 |
| 4 | 4 |
| 0 |
| OK |
|
ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ & ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΦΥΣΙΚΗΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΧΗΜΕΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ | 3 |
| 3 | 3 |
| 0 |
| OK |
|
14.ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ | 7 |
| 3 | 1 | 0 | 4 |
| OK | 7 |
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 1 |
| 1 | 0 |
| 0 |
| OK |
|
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ | 2 |
| 0 | 0 |
| 2 |
| OK |
|
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | 2 |
| 1 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
15.ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ | 15 |
| 11 | 9 | 0 | 4 |
| OK | 15 |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ | 4 |
| 4 | 3 |
| 0 |
| OK |
|
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ | 3 |
| 1 | 0 |
| 2 |
| OK |
|
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ | 3 |
| 2 | 2 |
| 1 |
| OK |
|
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | 3 |
| 3 | 3 |
| 0 |
| OK |
|
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
16.ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | 20 |
| 15 | 14 | 0 | 5 |
| OK | 20 |
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ & ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΙΧΘΥΟΛΟΓΙΑΣ & ΥΔΑΤΙΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ | 1 |
| 0 | 0 |
| 1 |
| OK |
|
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΙΑΤΡΙΚΗΣ | 2 |
| 2 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |
|
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | 1 |
| 1 | 1 |
| 0 |
| OK |