Παν/μιο Πατρών: Πώς θα γίνεται στο εξής η επικοινωνία με τις γραμματείες των Σχολών και Τμημάτων

Eξυπηρέτηση κοινού από τις Υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Πατρών

Πανεπιστήμιο Πατρών: Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών αποφασίζει πως η επικοινωνία των µελών της ακαδημαϊκής κοινότητας και των ενδιαφερομένων πολιτών µε τις διοικητικές υπηρεσίες (συμπεριλαμβανομένων των Γραμματειών Σχολών και Τμημάτων, της ΜΟΔΥ του ΕΛΚΕ, Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης, κ.λπ.) του Πανεπιστημίου Πατρών θα γίνεται εφεξής µέσω τηλεφώνου και µε χρήση ηλεκτρονικών μέσων (email).

Σε κάθε περίπτωση λαμβάνονται τα κατάλληλα μέτρα για την απρόσκοπτη ενημέρωση και εξυπηρέτηση των ενδιαφερομένων µε αποφυγή της συνάθροισης προσώπων.

Αυτοπρόσωπη εξυπηρέτηση των µελών της ακαδημαϊκής κοινότητας και των πολιτών που απευθύνονται προς τις διοικητικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Πατρών θα γίνεται αποκλειστικά και µόνο για εξαιρετικώς επείγουσες περιπτώσεις, κατόπιν προηγούμενης τηλεφωνικής επικοινωνίας µε την αρμόδια υπηρεσία και ραντεβού σε εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Οι αρμόδιες υπηρεσίες θα πρέπει να αναρτήσουν την παρούσα στον χώρο που στεγάζονται µε τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας της υπηρεσίας και να εξασφαλίσουν το απαραίτητο προσωπικό που θα επιληφθεί της αποκλειστικής αλλά και ταυτόχρονα αποτελεσματικής τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των ενδιαφερομένων.

Η παρούσα απόφαση ισχύει μέχρι 30/11/2020.

Επικοινωνία με τη Γραμματεία της Σχολής/Τμήματος

  • Την ενημερωτική σελίδα των φοιτητών του Πανεπιστημίου Πατρών μπορείτε να την δείτε εδώ.

Δείτε ΕΔΩ όλα τα τελευταία Φοιτητικά Νέα.

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr