Διαδικασία Εγγραφής Πρωτοετών 2017-2018 στο ΤΕΙ Θεσσαλίας

Οι ηλεκτρονικές εγγραφές των Πρωτοετών Φοιτητών στα ΑΕΙ Πανεπιστημιακού και Τεχνολογικού Τομέα πραγματοποιούνται από Τρίτη 5/9 έως και Πέμπτη 14/9.

Η εγγραφή γίνεται με ενιαίο τρόπο για όλα τα Τμήματα και τις Σχολές των ΑΕΙ Πανεπιστημιακού και Τεχνολογικού Τομέα μέσω πληροφοριακού συστήματος του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Η αίτηση εγγραφής και η δήλωση των απαραίτητων στοιχείων γίνεται αποκλειστικά μέσω του πληροφοριακού συστήματος.

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ SOS ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ! Για τις δηλώσεις μαθημάτων, δωρεάν σίτιση, δωρεάν στέγαση, φοιτητικά συγγράμματα, φοιτητικό πάσο, φοιτητικά επιδόματα κτλ, θα ενημερωθείτε ΕΔΩ.

Παράδειγμα Διαδικασίας Εγγραφής σε Τμήμα Πανεπιστήμιο Κρήτης

Η ανακοίνωση που εξέδωσε το Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστήμιο Κρήτης στους Πρωτοετείς Φοιτητές 2017-2018 έχει ως εξής:

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώθηκε ότι η εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελλαδικών Εξετάσεων έτους 2017 στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα πραγματοποιηθεί  ηλεκτρονικά από 5 έως 14 Σεπτεμβρίου 2017.

Για τις υπόλοιπες κατηγορίες εισαγομένων θα ακολουθήσει ξεχωριστή εγκύκλιος.

Για τις ημερομηνίες και τη διαδικασία χορήγησης - παραλαβής βεβαιώσεων και πιστοποιητικών σπουδών του Τμήματος και των κωδικών εισόδου στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου θα υπάρξει ανακοίνωση μετά το τέλος των ηλεκτρονικών εγγραφών και την οριστικοποίησή τους από τη Γραμματεία του Τμήματος, όπου θα πρέπεινα προσέλθετε οι ίδιοι ή νόμιμα εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπός σας επιδεικνύοντας την αστυνομική σας ταυτότητα (ή διαβατήριο), προκειμένου να γίνει η ταυτοπροσωπία σας και να λάβετε τους σχετικούς κωδικούς πρόσβασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Τμήματος.

Θα πρέπει επίσης να προσκομίσετε:

  • Εκτυπωμένη την αίτηση εγγραφής
  • Φωτοτυπία τίτλου απόλυσης (απολυτήριο Λυκείου ή πτυχίο ή αποδεικτικό του σχολείου αποφοίτησης)
  • Φωτοτυπία τηςΒεβαίωσης συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις  έτους 2017.
  • δύο φωτογραφίες τύπου αστυνομικής ταυτότητας.
  • φωτοτυπίααστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου ή άλλου δημόσιου εγγράφου από το οποίο να αποδεικνύονται η ακριβής ημερομηνία γέννησης και τα ονομαστικά στοιχεία
  • Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599 ότι δεν φοιτά σε άλλη σχολή
  • συμπληρωμένη τηΑίτηση εγγραφής του Φοιτητή
  • συμπληρωμένο το Έντυπο Δήλωσης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών
  • όσα αγόρια χρειαστούν πιστοποιητικό για αναβολή στράτευσης, θα πρέπει να καταθέσουν στη Γραμματεία και Πιστοποιητικό Εγγραφής στα Μητρώα Αρρένων. 
  • Βεβαίωση ΑΜΚΑ

Τα έντυπα 6, 7 και 8, θα τα βρείτε στην ιστοσελίδα της Γραμματείας, στα ΧΡΗΣΙΜΑ ΕΝΤΥΠΑ http://www.edc.uoc.gr). Είναι σημαντικό, για την διευκόλυνση όλων, να τα φέρετε έτοιμα και συμπληρωμένα ώστε να μην υπάρξουν άσκοπες καθυστερήσεις.

Μετά την ολοκλήρωση της παραπάνω διαδικασίας, η Γραμματεία θα σας εκδώσει Βεβαίωση Σπουδών (πιστοποιητικό ότι είστε φοιτητής/τρια) με τον Α.Μ. (Αριθμό Μητρώου) σας, και θα σας δώσει το έντυπο με Οδηγίες Ενεργοποίησης Λογαριασμών Πρόσβασης σε Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες, με τους σχετικούς κωδικούς. 

Θα χρειαστεί στη συνέχεια να φροντίσετε - το συντομότερο δυνατόν - για την ενεργοποίηση των λογαριασμών σας. Αφού ενεργοποιήσετε τους λογαριασμούς σας θα μπορέσετε να αιτηθείτε ηλεκτρονικά στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (http://academicid.minedu.gov.gr/), την έκδοση ακαδημαϊκής ταυτότητας. Η ταυτότητα αυτή χρησιμοποιείται και ως Δελτίο Μειωμένου Εισιτηρίου (ΠΑΣΟ) για όσους το δικαιούνται.

Διεύθυνση e-mailστο edc.uoc.gr δίνεται στους φοιτητές από τους υπεύθυνους συστημάτων του Τμήματος. Παρακαλείστε η μέσω e-mail επικοινωνία σας με το Τμήμα να γίνεται πάντα από αυτή τη διεύθυνση, με την αναφορά του ονόματος σας.

Επιγραμματικά, το StudentWeb είναι ένας δικτυακός τόπος όπου οι φοιτητές μπορούν μεταξύ άλλων 

  • να κάνουν ηλεκτρονικά τις δηλώσεις των μαθημάτων  τους κάθε εξάμηνο
  • να έχουν πρόσβαση σε στοιχεία που αφορούν στα μαθήματα που προσφέρονται και στις βαθμολογίες των μαθημάτων στα οποία έχουν εξεταστεί, και
  • να αιτούνται στη Γραμματεία την έκδοση πιστοποιητικών

ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Οι δηλώσεις μαθημάτων γίνονται ηλεκτρονικά μέσω Student Web στις ημηρομηνίες που θα ορίζει η Γραμματεία του Τμήματος. Με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος, καμιά αίτηση για εκπρόθεσμη δήλωση μαθημάτων δεν θα γίνεται δεκτή από την Γραμματεία. Ο κάθε φοιτητής παραλαμβάνει τον κωδικό πρόσβασης κατά την εγγραφή του.

Την ενημερωτική σελίδα των Φοιτητών του Πανεπιστημίου Κρήτης μπορείτε να την δείτε εδώ.

Τα Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr συμβουλεύουν τους Πρωτοετείς Φοιτητές να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις των Τμημάτων τους για να ενημερωθούν για τις ακριβείς ημερομηνίες που θα γίνει η διαδικασία της ταυτοπροσωπίας τους και θα αποκτήσουν τα συνθηματικά του Ιδρυματικού τους Λογαριασμού για να έχουν πρόσβαση στις Ακαδημαΐκές Υπηρεσίες.

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr