Το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ.) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας διοργανώνει προγράμματα εκπαίδευσης με τίτλους:

·      «Αρχές και μέθοδοι διδασκαλίας της Νέας Ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας»

Στόχος του Προγράμματος είναι η παροχή εξειδικευμένης γνώσης σε θέματα διδασκαλίας τη Νέας Ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας σε άτομα που ενδιαφέρονται να διδάξουν τη Νέα Ελληνική σε αλλόγλωσσους ομιλητές ή που εμπλέκονται σε περιβάλλοντα όπου η Νέα Ελληνική γλώσσα ομιλείται ως δεύτερη ή ξένη. Η χρονική διάρκεια του προγράμματος είναι 100 ώρες/3 μήνες. Η έναρξη του προγράμματος είναι τον Οκτώβριο του 2014. Επιστημονικός Υπεύθυνος του Προγράμματος είναι η Καθηγήτρια του ΠΤΕΑ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κ. Γεωργία Ανδρέου. Αιτήσεις συμμετοχής από τη Δευτέρα 25/08/2014 έως και την Παρασκευή 19/09/2014 (με δυνατότητα παράτασης έως και την ΠΑ, 26/09/2014).

·      «Διδακτική της Γλώσσας και των Μαθηματικών στην Ειδική Αγωγή»

Στόχος του Προγράμματος είναι η παροχή εξειδικευμένης γνώσης σε θέματα διδακτικής του γλωσσικού μαθήματος και των Μαθηματικών σε μαθητές Α/θμιας και Β/θμιας που έχουν διαγνωστεί με κάποια μαθησιακή δυσκολία, όπως δυσλεξία. Η χρονική διάρκεια: 200 ώρες/4 μήνες. Η έναρξη του προγράμματος είναι τον Οκτώβριο του 2014. Επιστημονικός Υπεύθυνος του Προγράμματος είναι η Καθηγήτρια του ΠΤΕΑ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κ. Γεωργία Ανδρέου. Αιτήσεις συμμετοχής από τη Δευτέρα 25/08/2014 έως και την Παρασκευή 19/09/2012 (με δυνατότητα παράτασης έως και την ΠΑ, 26/09/2014).

·      «Μεθοδολογία συγγραφής επιστημονικών εργασιών»

Διάρκεια του προγράμματος: 40 ώρες/1 μήνας. Θα πραγματοποιείται σε ετήσια βάση κάθε Νοέμβριο (1η περίοδος), Μάρτιο (2η περίοδος) και Μάιο (3ηπερίοδος) και όλα τα μαθήματα θα διεξάγονται διαδικτυακά. Τελεί υπό την αιγίδα της Ε.Ν.Ε (Ένωση Νοσηλευτών Ελλάδος) και έχουν χορηγηθεί 3 μόρια συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης. Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, σε υποψήφιους διδάκτορες ΑΕΙ και ΤΕΙ της ημεδαπής ή/και αλλοδαπής και γενικά σε κάθε ενδιαφερόμενο που επιθυμεί να εξοικειωθεί με τις τεχνικές και τα μεθοδολογικά εργαλεία που διέπουν την αποτελεσματική συγγραφή και ολοκλήρωση εργασιών ακαδημαϊκού επιπέδου. Αιτήσεις συμμετοχής από τη Δευτέρα 25/08/2014 έως και την Παρασκευή 17/10/2014.

Πληροφορίες:

Δρ. Ιωάννης Γαλαντόμος: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. & Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (κατά προτίμηση) ή στο τηλέφωνο 6945 719410 (Παρασκευή έως Κυριακή 11:00-14:00)

Κατάθεση αιτήσεων - Γραμματεία Κ.Ε.Κ. Π.Θ.: Γιαννιτσών & Λαχανά, Παλαιά, Συγκρότημα Τσαλαπάτα, 38334 – Βόλος, Τηλ: 2421006367, fax: 2421006487,  e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

και στην ιστοσελίδα www.kek.uth.gr

«Αναγνωστικές δυσκολίες - Ειδική Αγωγή: Εξειδικευμένη Πιστοποίηση σε Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 3 ενοτήτων»

Για να ξαναδώσουμε στην ΑΝΑΓΝΩΣΗ την σπουδαιότητα που της αρμόζει…

Μέσα στις καταιγιστικές (αρνητικές) εξελίξεις της καθημερινότητας στο σχολείο και την ευρύτερη κοινωνία, δεν έχουν χώρο  ερωτήματα και συζητήσεις όπως:

·         Όλα τα παιδιά μαθαίνουν να διαβάζουν;

·         Μπορούμε να βοηθήσουμε αποτελεσματικά ΟΛΑ τα παιδιά να αποκτήσουν τις δεξιότητες της ανάγνωσης;

·         Ποιες είναι οι πιο αποτελεσματικές μέθοδοι;

·         Πρέπει να περιμένουμε την επίσημη διάγνωση για να αρχίσουμε την υποστήριξη των παιδιών;

Κι όμως η δεξιότητα της ανάγνωσης είναι δεξιότητα ζωής και το σχολείο φέρει ακέραιη την ευθύνη της αποτελεσματικής διδασκαλίας της, αν και πολλές φορές η ευθύνη μετακυλίεται στην οικογένεια που κοπιάζει (σε πολλά επίπεδα, συμπεριλαμβανομένου και του οικονομικού) να βρει λύση εκτός σχολείου.

Η ανάγνωση και γενικά η ανάπτυξη του γραπτού λόγου δεν είναι εγγενής δεξιότητα, κατ’ αντιστοιχία με τον προφορικό λόγο. Έτσι, δεν αποκτάται διαισθητικά, αλλά μόνο διά της διδασκαλίας. Βέβαια, το μεγαλύτερο ποσοστό των παιδιών, γύρω στο 70%, αναπτύσσει τη δεξιότητα αυτή χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες, περνώντας εύκολα και αβίαστα, σχεδόν αυτόματα, από την κατάκτηση του μηχανισμού της ανάγνωσης στην ευχερή ανάγνωση και την κατανόηση κειμένου, που είναι ο απώτερος στόχος.

Ωστόσο, το 30% είναι ένας πολύ μεγάλος αριθμός παιδιών, που πρέπει να μας κινητοποιεί για να βρούμε άλλους τρόπους, μεθόδους και στρατηγικές, για να διδάξουμε αποτελεσματικά την ανάγνωση και να μειώσουμε μέχρι μηδενισμού τον αριθμό των παιδιών που αντιμετωπίζουν ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ.

Το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, μέσα από το κέντρο επαγγελματικής κατάρτισης που διαθέτει, οργανώνει ένα ετήσιο,εξ αποστάσεως, πρόγραμμα πιστοποίησης και εξειδίκευσης 500 ωρών, στις Αναγνωστικές Δυσκολίες, καλύπτοντας την ανάγκη της ενημέρωσης αλλά και επικαιροποίησης της γνώσης των ειδικών παιδαγωγών και εκπαιδευτικών εν γένει, τωνλογοθεραπευτών, ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών.

Οι κατέχοντες τη πιστοποίηση αυτή, αφενός αποκτούν σημαντικά εφόδια για να γίνουν αποτελεσματικότεροι στην εργασία του, αφετέρου μοριοδοτούνταια) ως υποψήφιοι για θέσεις που προκηρύσσονται από διάφορους δημόσιους φορείς όπως: Κέντρα Δια Βίου Μάθησης, Δημόσια ΙΕΚ, Σχολεία δεύτερης ευκαιρίας, και β) για τους υπηρετούντες στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ικανοποιεί τόσο το κριτήριο της Επιστημονικής και Επαγγελματικής Ανάπτυξης (Β1 υποκριτήρια αξιολόγησης, Π.Δ. 152/ΦΕΚ 240/2013), όσο και τα κριτήρια μοριοδοτούμενων προγραμμάτων του (υπό ψήφιση) νέου νόμου, περί την "Ειδική Αγωγή και  Εκπαίδευση" (2014).

Περισσότερες πληροφορίες στο ΚΕΚ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μπορείτε ακόμη να επικοινωνήσετε με την επιστημονική υπεύθυνη του προγράμματος

Δρ. Σωτηρία ΤζιβινίκουΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr