Τη μη συνέχιση της κατάληψης αποφάσισε η Σχολή Μηχανικών του ΠΑΔΑ – ΑΠΟΦΑΣΗ Γ.Σ.

Τη μη συνέχιση της κατάληψης αποφάσισε η Σχολή Μηχανικών του ΠΑΔΑ – ΑΠΟΦΑΣΗ Γ.Σ.

Φοιτητικοί Σύλλογοι - ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ: Ολοκληρώθηκε κανονικά (σήμερα Τρίτη 22/10) η Γενική Συνέλευση του Φοιτητικού Συλλόγου της Σχολής Μηχανικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.

Οι φοιτητές αποφάσισαν την μη συνέχιση της κατάληψης καθώς υπερψηφίστηκε το πλαίσιο της Ανεξάρτητης Φοιτητικής Πρωτοβουλίας.


Η αναλυτική απόφαση της Γ.Σ. θα αναρτηθεί σε λίγο (στο παρόν άρθρο) μείνετε συντονισμένοι! 

ΑΠΟΦΑΣΗ Γ.Σ.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ  22/10

1) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΦΙΣΟΚΟΛΛΗΣΗΣ KAI ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΓΚΑΚΙΩΝ :

Προτείνουμε την απομάκρυνση όλων των αφισών που βρίσκονται διάσπαρτα στους χώρους της Σχολής Μηχανικών, και την τοποθέτησή τους σε ορισμένους  πίνακες ανακοινώσεων σε κάθε τμήμα, όπου δεν υπάρχουν ήδη. Επίσης, να τοποθετηθεί ειδικός πίνακας για εκδηλώσεις,συνέδρια,ομιλίες, σεμινάρια κλπ τα οποία δεν λαμβάνουν χώρα στο Πανεπιστήμιο Δυτικής  Αττικής και αφορούν άλλους χώρους.

Στους παραπάνω πίνακες ,η κάθε παράταξη/οργανισμός/ομάδα να δικαιούται να κολλάει από μια μόνο ανακοίνωση ιδίου περιεχομένου μεγέθους  μικρότερο ή ίσο του Α3. Εξαίρεση θα αποτελεί ανακοίνωση για Γενική Συνέλευση η οποία μπορεί να είναι και μεγαλύτερου μεγέθους. Η κάθε παράταξη θα δύναται να διαφημίσει τις ιδέες της μέσω του ηλεκτρονικού ιστοτόπου της. Οι ιστότοποι αυτοί θα βρίσκονται συγκεντρωμένοι σε μία καρτέλα στην ιστοσελίδα του πανεπιστημίου η οποία θα ονομάζεται «Φοιτητικός Σύλλογος».

Οι «κενοί» χώροι που θα προκύψουν, μπορούν να διακοσμηθούν από μια ομάδα καλλιτεχνών της ΣΓΤΚΣ ή αντίστοιχου χώρου  δίνοντας στο πανεπιστήμιο την όψη που του αρμόζει.

Τέλος, μπορούν να τοποθετηθούν τηλεοράσεις (όπως στο ΠΑΜΑΚ)  όπου θα προβάλλονται ανακοινώσεις και εκδηλώσεις του πανεπιστημίου, όπως και ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ προτάσεις παρατάξεων για το πανεπιστήμιο, σχολή, τμήμα).

2) ΕΣΤΙΕΣ: Προτείνουμε την αγορά ή ενοικίαση 1.000 ή περισσότερων κλινών σε χώρο που να πληροί τις ανάλογες προδιαγραφές, ο οποίος να βρίσκεται σε εύλογη απόσταση από το πανεπιστήμιο για την διευκόλυνση της μεταφοράς των φοιτητών σε αυτό. Η οποιαδήποτε απόπειρα κατασκευής νέου κτηρίου θεωρείται ιδιαίτερα χρονοβόρα χωρίς να προσφέρει άμεση λύση, και μπορεί να εξεταστεί μελλοντικά. 

Στην περίπτωση δε που η απόσταση των εστιών από το πανεπιστήμιο είναι μεγάλη, να υποβληθεί αίτημα στον ΟΑΣΑ για τον ορισμό δρομολογίου που θα πηγαίνει απευθείας από τις εστίες στο πανεπιστήμιο. Να οριστεί αυστηρό χρονοδιάγραμμα από τον Πρύτανη του πανεπιστημίου για τις παραπάνω ενέργειες ,ώστε να λάβει γνώση όλος ο φοιτητικός κόσμος καθώς το πανεπιστήμιο κατέχει το πλήρες ποσό για τις εστίες. Ήρθε η ώρα λοιπόν η νέα διοίκηση να φέρει το εργο αυτό εις πέρας.



3) ΥΠΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ:
Σε περίοδο οικονομικής κρίσης οι κρατικές περικοπές είναι γεγονός. Ωστόσο, υπάρχει η δυνατότητα καλύτερης διαχείρισης των πόρων. Συγκεκριμένα προτείνουμε:

-
Ενεργειακή αναβάθμιση και των δύο πανεπιστημιουπόλεων μέσω των προγραμμάτων ESCO (τύπου «Εξοικονομώ»). Η επένδυση αυτή δε προϋποθέτει κάποιο αρχικό κεφάλαιο για το πανεπιστήμιο, γι’αυτό και είναι πολύ εύκολο να γίνει καθώς καλύπτεται από τον εκάστοτε ενδιαφερόμενο οργανισμό. Σύμφωνα με τον διευθυντή της Τεχνικής Υπηρεσίας του πανεπιστημίου, το κόστος και των δύο πανεπιστημιουπόλεων για ηλεκτρικό ρεύμα είναι περίπου 500.000 ευρώ.Εντός κάποιου χρονικού διαστήματος η μείωση του κόστους ενέργειας δύναται να φτάσει το 50% (Συντηρητική εκτίμηση).
Στη μελέτη αυτή μπορούν να συμβάλλουν και οι φοιτητές/τριες καθώς και οι καθηγητές όπου το γνωστικό τους αντικείμενο είναι σχετικό, καθώς θα έχει οφέλη σε όλες τις πλευρές (ενδεχόμενες πτυχιακές εργασίες φοιτητών και περαιτέρω μείωση του κόστους για το πανεπιστήμιο).

- Στην παραπάνω πρόταση με τις τηλεοράσεις, υπάρχει η δυνατότητα εκμετάλλευσης του χρόνου τηλεθέασης μέσω της πώλησης μέρους αυτού σε ενφιαφερόμενους φορείς , τόσο του ιδιωτικού όσο και του δημοσίου, με την προϋπόθεση φυσικά ότι δεν είναι  προσβλητικές, υβριστικές ή προπαγανδιστικές. 

- Μέσω του φορέα ΕΛΚΕ να δημιουργηθεί διαγωνισμός προσέλκυσης δωρεών από φορείς, οργανισμούς κτλ με στόχο την κάλυψη των αναγκών σε αναλώσιμα και μη. Δηλαδή, το ήδη υπάρχον νομικό καθεστώς να προωθηθεί  στο έπακρο για την κάλυψη των αναγκών των φοιτητών (όπως έγινε στο μεταπτυχιακό των μηχ/μηχ όπου για κάποιο διάστημα θα είναι δωρεάν με τη συμβολή των ΕΛΠΕ). Να μην πληρώνουν οι φοιτητές την ανεπάρκεια του κράτους!

4) Προτείνουμε να παραμένει ανοιχτή η βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου τα σαββατοκύριακα και να επεκταθεί το καθημερινό ωράριο λειτουργίας, ιδιαίτερα κατά την περίοδο της εξεταστικής, σύμφωνα με τα πρότυπα άλλων ελληνικών αλλά και διεθνών Πανεπιστημίων. Σε περίπτωση όπου το προσωπικό γι’αυτό το σκοπό είναι δύσκολο να ανευρεθεί, προτείνουμε, τουλάχιστον πιλοτικά, τη σύσταση εθελοντικής ομάδας φοιτητών που θα βοηθούν στην προσπάθεια αυτή, κρατώντας τη βιβλιοθήκη ανοιχτή τις ώρες αυτές, σε συνεννόηση πάντα με κάποιον αρμόδιο από το πανεπιστήμιο ή κάποιον φύλακα του πανεπιστημίου.
 
5) ΓΙΑ ΤΟ ΦΩΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ :
 Να φωτιστεί περαιτέρω ο χώρος του πανεπιστημίου αλλά και ο χώρος εκτός αυτού.
Να μην υπάρχουν σκοτεινά σημεία (όπως συμβαίνει στο πεζοδρόμιο στην έξω δυτική πύλη της πανεπιστημιούπολης 1 μέχρι την κεντρική όπου οι λάμπες δεν λειτουργούν) για να μην κινδυνεύσει ποτέ φοιτητής/τρια και να αποφύγουμε άσχημα περιστατικά που έχουν συμβεί σε άλλα πανεπιστήμια (πχ ΑΠΘ).

*Ιδανικά οι λάμπες να συνδέονται και με ηλιοσυλλέκτη για μεγαλύτερη ενεργειακή αυτονομία και ελάχιστο ενεργειακό κόστος.

6) ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ :
Προτείνουμε στις ώρες δήλωσης μαθημάτων να μην προσμετρούνται οι ώρες των εργαστηρίων όπου ο φοιτητής έχει επιτύχει και έχει κοπεί στο θεωρητικό τους μέρος, καθώς και το αντίστροφο.


Επίσης, από το  4
ο  έτος και άνω να έχουμε απεριόριστες  ώρες  δήλωσης μαθημάτων για περαιτέρω διευκόλυνση των φοιτητών/τριών, λόγω των πρόσφατων ανακατατάξεων των μαθημάτων μέσα στα εξάμηνα, με στόχο την ταχύτερη περάτωση των οφειλόμενων μαθημάτων των φοιτητών.

7) ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ:
Όπως γνωρίζουμε, μετά την θέσπιση των 5ετών προγραμμάτων σπουδών, βρίσκεται σε εξέλιξη μια διαδικασία του ορισμού των επαγγελματικών δικαιωμάτων δια της συγκρίσεως των προγραμμάτων σπουδών της σχολής μηχανικών του ΠΑΔΑ με αυτά άλλων Πολυτεχνικών Σχολών της Ελλάδας. Για την διαδιασία αυτή έχει οριστεί μία επταμελής επιτροπή. Καθώς η διαδιασία αυτή έχει παγώσει, προτείνουμε την πίεση μέσω της πρυτανείας για την κίνηση των διαδικασιών έκδοσης των επαγγελματικών δικαιωμάτων, ώστε να μην μείνει ούτε ένας φοιτητής στον αέρα έστω και προσωρινά. Για τις παραπάνω διαδικασίες, θα οριστεί συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα το οποίο θα κοινοποιηθεί σε όλους τους φοιτητές της Σχολής Μηχανικών του ΠΑΔΑ.

8) ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ :
 Προτείνουμε την αλλαγή του τρόπου αξιολόγησης των καθηγητών από τους φοιτητές.
Καθώς  τα προηγούμενα χρόνια η ηλεκτρονική αξιολόγηση όπου ο καθένας θα έπαιρνε τον αντίστοιχο κωδικό για το σπίτι απέτυχε, παρατίθενται οι εξής αντιπροτάσεις:

  • Η αξιολόγηση να γίνεται από το φορητό Η/Υ του διδάσκοντα την ώρα του μαθήματος, η οποία να καθίσταται υποχρεωτική. Έτσι, θα εξοικονομείται χρόνος καθώς το μάθημα θα μπορεί ταυτόχρονα να γίνεται, δε θα γίνεται σπατάλη χαρτιού, ενώ θα υπάρχει απόλυτη συμμετοχή.
  • Στην περίπτωση όπου αυτό δεν είναι εφικτό, η αξιολόγηση να γίνεται σε χαρτί. Ωστόσο, είναι άκρως απαραίτητο να προστεθεί ένα πεδίο για παρατηρήσεις και σχόλια, διότι οι φοιτητές πρέπει να μπορούν να διατυπώνουν ελεύθερα την γνώμη τους και να κάνουν συστάσεις, καθώς το μάθημα έχει τελικούς αποδέκτες εκείνους. Τέλος, οι εκπρόσωποι σπουδαστών θα μπορούν να τα συλλέγουν και να τα πηγαίνουν στην αντίστοιχη υπηρεσία του Πανεπιστημίου.

    Έτσι, σε κάποια μαθήματα, θα βελτιωθεί αισθητά η επικοινωνία μεταξύ των φοιτητών/τριών – καθηγητών, θα περιοριστούν τα προβλήματα και κατ’ επέκτασιν θα διευκολυνθεί η εκπαιδευτική διαδικασία.

9) Να αγοραστεί ηλεκτροκίνητο βαν (για μικρότερο κόστος) για το Πανεπιστήμιο. Συγκεκριμένα, το όχημα αυτό θα μπορεί να κάνει ανά τακτά διαστήματα το δρομολόγιο Πανεπιστημιούπολη 1 – Πανεπιστημιούπολη 2 - Αγία Μαρίνα – Πανεπιστημιούπολη 1. Εναλλακτικά, να προστεθεί γραμμή από τον ΟΑΣΑ για το ίδιο δρομολόγιο ώστε να γίνεται γρήγορα η εν λόγω μετακίνηση. Με τον τρόπο αυτό θα διευκολυνθούν τόσο οι φοιτητές όσο και οι καθηγητές που θα πρέπει να παρευρίσκονται σε δυο πανεπιστημιουπόλεις, ενώ ταυτόχρονα το παραπάνω θα καταστεί κίνητρο για τους φοιτητές ώστε να παρουσιάζονται  στο μάθημα, καθώς αυτό συνεπάγεται περαιτέρω μείωση του χρόνου μετακίνησής τους σε  προς τα  πανεπιστήμιο.

10) ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗ:
Προτείνουμε την τοποθέτηση των απαραίτητων ειδών υγιεινής (αναλώσιμων και μη)στις τουαλέτες  και τακτική αντικατάστασή τους μέσα στην ημέρα ώστε να μην παρακωλύεται η χρήση των W.C.. Επίσης, αιτούμαστε την επισκευή των  W.C. έξω από το εστιατόριο της Παν.2, καθώς λειτουργεί μόνο το ένα, όπως και αυτού των ΑΜΕΑ στο ισόγειο του κτηρίου  Ζ-Β. Είναι απλά απαράδεκτο.


11) ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ:
Να ανακοινωθεί και να επιταχυνθεί το σχέδιο αποσυμφόρησης των αιθουσών-αμφιθεάτρων της Σχολής Μηχανικών, τα οποία είναι ασφυκτικά γεμάτα εξαιτίας της προσθήκης νέων μαθημάτων στα νέα προγράμματα σπουδών των μηχανικών. Ιδανικά, να ανεγερθεί καινούριο κτήριο στην Πανεπιστημιούπολη 1 ή όπου υπάρχει διαθέσιμος χώρος, καθώς το κεφάλαιο για το έργο ήδη υπάρχει στα ταμεία του πανεπιστημίου σύμφωνα με την τεχνική υπηρεσία!


12) ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΤΟΣ:
Για τη διευκόλυνση των νεοεισαχθέντων φοιτητών, προτείνουμε τη δημιουργία ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΥ οδηγού σπουδών στο ΠΑΔΑ, καρφιτσωμένο στην ηλεκτρονική διεύθυνση κάθε γραμματείας, όπου θα περιγράφονται οι διαδικασίες και η γραφειοκρατία που ο/η πρωτοετής θα πρέπει να μάθει να αντιμετωπίζει και να φέρνει εις πέρας
(π.χ χρήση ηλεκτρονικών υπηρεσιών του πανεπιστημίου για τις ανακοινώσεις των μαθημάτων, δηλώσεις συγγραμάτων, κατόψεις αιθουσών διδασκαλίας κλπ).

Αυτό το ζήτημα θεωρείται μείζονος σημασίας διότι κάθε χρονιά παρατηρείται ότι οι πρωτοετείς δυσκολεύονται αισθητά να ανταπεξέλθουν στα παραπάνω ζητήματα, με αποτέλεσμα την σύγχυση και τον εκνευρισμό τους λόγω της άγνοιάς τους  και της ασάφειας. Στη διαδικασία αυτή μπορούμε να συμβάλλουμε και οι ίδιοι οι φοιτητές, δημιουργώντας εμείς ένα προσχέδιο του «Οδηγού Σπουδών στο ΠΑΔΑ».

Με αυτόν τον τρόπο εξαλείφονται και τυχόν φαινόμενα εκμετάλλευσης των πρωτοετών φοιτητών λόγω της άγνοιάς τους, με το προσωπείο της «βοήθειας» από τα οργανωμένα κόμματα του πανεπιστημίου. 

Ανεξάρτητητη Φοιτητική Πρωτοβουλία
Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.

Αποτελέσματα Γ.Σ.

Τα αποτελέσματα της Γ.Σ. έχουν ως εξής: 

ΑΦΠ: 332

ΠΛΑΙΣΙΟ 14 ΣΥΛΛΟΓΩΝ (ΜΑΣ): 139

ΕΝΩΤΙΚΌ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΌ ΠΛΑΊΣΙΟ (ΕΑΑΚ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΚΟ ΣΧΗΜΑ): 53

ΣΣΠ: 2 

ΛΕΥΚΌ: 3

Δείτε ΕΔΩ όλα τα τελευταία Φοιτητικά Νέα.

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr