Καλύτερο Πλάνο Μάρκετινγκ & Εμπορίας σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου

Καλύτερο Πλάνο Μάρκετινγκ & Εμπορίας σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου

Για άλλη μία χρονιά, την όγδοη κατά σειρά το Τμήμα Επιστήμης τροφίμων & Διατροφής (Τ.Ε.Τ.Δ.) του Πανεπιστημίου Αιγαίου συμμετείχε στον Ευρωπαϊκό φοιτητικό διαγωνισμό οικολογικών καινοτόμων τροφίμων Ecotrophelia 2018 και βραβεύθηκε με το βραβείο «ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΠΛΑΝΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΑΣ» με το προϊόν «Bee’s Knees» εδραιώνοντας έτσι την φήμη του πανελλαδικά ως το Τμήμα που ξέρει και μπορεί να παράγει πιλοτικά ανταγωνιστικά καινοτόμα, πιλοτικά προϊόντα, μαζί με παραδοσιακά τοπικά προϊόντα του εμπορίου. Ο διαγωνισμός έλαβε χώρα στο συνεδριακό κέντρο του Ζαππείου την Τρίτη 26 Ιουνίου παρουσία πλήθους κόσμου.

Εφέτος, για πρώτη φορά, το προϊόν παρήχθη σε συνεργασία με τον Τομέας Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων του Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.) καθώς και την εταιρεία APIVITA με την οποία το ΤΕΤΔ συνεργάζεται ήδη εδώ και αρκετά χρόνια.


Το “Bee’s Knees” ( κύβοι κηρήθρας, βιολογικής πιστοποίησης με υψηλή θρεπτική αξία) είναι ένα καινοτόμο, μοναδικό, οικολογικό και χωρίς επεξεργασία προϊόν που αποτελείται από 100% φυσικά ελληνικά προϊοντα. Πρόκειται για λειτουργικούς κύβους κηρήθρας, επικαλυπτόμενοι με ένα μίγμα από ξηρούς καρπούς, γύρη, πέταλα αγριοτριαντάφυλλου και αποξηραμένο μήλο. Επίσης, περιέχει ένα μίγμα από τρεις εκλεκτές ποικιλίες από τσάι του βουνού, Sideritis spp. Το προϊόν είναι ένα σνακ με βάση την κηρήθρα του μελιού για άμεση παροχή ενέργειας, πλούσιο σε φυσικά σάκχαρα, αμινοξέα, βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και αντιοξειδωτικά. Η συσκευασία του προϊόντος είναι από ανακυκλώσιμο χαρτί, που εμπεριέχει σπόρους απο το Sideriti spp. Έτσι, ο καταναλωτής έχει την ευκαιρία να φυτέψει το δικό του φυτό στο σπίτι του.

Η ομάδα φοιτητών αποτελούνταν από την Αικατερίνη Ζάρα, Χριστίνα Σιαμαντούρα, Θεοφανία Τσελεπή του Τ.Ε.Τ.Δ. και τον Αντώνιο Τσελεπή του Α.Π.Θ. Επιβλέποντες καθηγητές ήταν η καθηγήτρια, Διδάσκουσα Χαραλαμπία Δήμου από το Τ.Ε.Τ.Δ. και ο επίκουρος καθηγητής Ιωάννης Μουρτζίνος από το Α.Π.Θ.

Την συμμετοχή στον διαγωνισμό από πλευράς του Τμήματος συντονίζει; και οργανώνει όλα τα χρόνια ο υπεύθυνος των projects Αναπληρωτή Καθηγητή Δημήτρης Σκάλκος.

Η παρουσίαση του προϊόντος Bee’s Knees κατά την διάρκεια του διαγωνισμού με όλους τους συμμετέχοντες στην δημιουργία του: φοιτητές, στελέχη της εταιρείας APIVITA και την επιβλέπουσα καθηγήτρια, διδάσκουσα κα Χαραλαμπία Δήμου (στην άκρη δεξιά ο Πρόεδρος της Επιτροπής Αξιολόγησης του διαγωνισμού κ. Ρόδιος Γαμβρός).

Η ομάδα φοιτητών του προϊόντος Bee’s Knees βραβεύεται από τον Πρόεδρο του ΣΕΒΤ κ. Ευάγγελο Καλούση με το βραβείο «Καλύτερου πλάνου μάρκετινγκ και εμπορίας.

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr