ΟΠΑ: Δωρεάν πρόγραμμα Digital Marketing από τη Samsung και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν

ΟΠΑ: Δωρεάν πρόγραμμα Digital Marketing από τη Samsung και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών: Το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και η Samsung Electronics Hellas ανακοινώνουν την έναρξη του προγράμματος “Digital Marketing: Tools & Apps” που θα υλοποιηθεί στον Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων – INNOVATHENS powered by Samsung.

Αντικείμενο του προγράμματος


Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει στόχο να αναπτύξει τις δεξιότητες των συμμετεχόντων στη σχεδίαση και ανάπτυξη πλάνων μάρκετινγκ, τα οποία βασίζονται σε εργαλεία της ψηφιακής εποχής (μηχανές αναζήτησης, πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, analytics, κλπ).

Το πρόγραμμα, που σχεδίασε και υποστηρίζει επιστημονικά το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, σκοπεύει να προσφέρει μια συνολική εικόνα της ψηφιακής στρατηγικής μιας επιχείρησης και των εργαλείων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν.

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε τελειόφοιτους ή αποφοίτους Πανεπιστημίων, Τεχνικών και Πολυτεχνικών Σχολών, άνδρες και γυναίκες, που θα ήθελαν να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στο ψηφιακό Μάρκετινγκ. Τεχνικό υπόβαθρο δεν είναι απαραίτητο στοιχείο για τους συμμετέχοντες.

Θεματικές ενότητες του προγράμματος Το πρόγραμμα σπουδών είναι δομημένο σε τέσσερις (4) θεματικές ενότητες:

Ι) Βασικές έννοιες Ψηφιακού Μάρκετινγκ

• Ορισμός και Πυλώνες του Ψηφιακού Μάρκετνγκ

• Τι είναι το Ψηφιακό Μάρκετινγκ on Site

• Τι είναι το Ψηφιακό Μάρκετινγκ off Site • Case Studies και Ασκήσεις

ΙΙ) Δημιουργία πλάνου Ψηφιακού Μάρκετινγκ (Digital Marketing Plan)

• Βασικές Ενότητες Digital Marketing Plan

• Χρήση online εργαλείων για μελέτη αγοράς

• Workshop για εφαρμογή εργαλείων

III) Εκμάθηση εργαλείων Ψηφιακού Μάρκετινγκ

• Χρήση Facebook Tool

• Χρήση YouTube Tool

• Χρήση e-mail marketing

• Χρήση Blog Tool

• Χρήση SEO και SEM

• Workshop

IV) Ενέργειες Ψηφιακού Μάρκετινγκon-site

• Ευχρηστία (Usability)

• Content Μάρκετινγκ

Μεθοδολογία εκπαίδευσης

Το πρόγραμμα διαθέτει ένα προσεκτικά σχεδιασμένο μείγμα από διαλέξεις, workshops και case studies.

Διάρκεια και διεξαγωγή προγράμματος

Η συνολική διάρκεια του προγράμματος είναι 30 ώρες και συγκεκριμένα θα διεξάγεται από τις 10 έως τις 21 Δεκεμβρίου 2018, στον Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων – INNOVATHENS powered by Samsung, Κτίριο Αεροφυλάκιο 2, Πειραιώς 100, Γκάζι, 11854 Αθήνα.

Παρακολούθηση και πιστοποίηση

Η παρακολούθηση είναι υποχρεωτική και οι συμμετέχοντες που θα ολοκληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα των 30 ωρών θα λάβουν σχετική βεβαίωση από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Διαδικασία αιτήσεων

Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να υποβάλουν την αίτηση τους έως και τις 03 Δεκεμβρίου 2018.

Δήλωσε συμμετοχή

Δείτε ΕΔΩ όλα τα τελευταία Φοιτητικά Νέα.

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr