Φοιτητές ΕΑΠ: Ο λόγος που δημιουργήσαμε το ψήφισμα

Φοιτητές ΕΑΠ: Ο λόγος που δημιουργήσαμε το ψήφισμα

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο: Η φοιτήτρια του ΕΑΠ, Σακελλαρακη Ιωάννα, συντάκτρια του ηλεκτρονικού ψηφίσματος που κατατέθηκε χθες στον Πρόεδρο της ΔΕ του Πανεπιστημίου, που αφορά στην εκπόνηση 5ης γραπτής εργασίας αναφέρει στα «Φοιτητικά Νέα» του λόγους που τους οδήγησαν να προβούν συλλογικά σε αυτή την κίνηση.

Να αναφερθεί πως το ψήφισμα έχει μαζέψει σχεδόν πέντε χιλιάδες υπογραφές.


Αναλυτικά η φοιτήτρια δήλωσε στα «Φοιτητικά Νέα» τα εξής:

"Λόγω της έκρυθμης κατάστασης που έχει δημιουργηθεί λόγω της πανδημίας, απεικονιζόταν στις συζητήσεις μεταξύ των συμφοιτητών στα forums του ΕΑΠ και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ένα διάχυτο κλίμα αβεβαιότητας, ανασφάλειας, αγωνίας και φόβου σχετικά με την μορφή, τον χρόνο διεξαγωγής των γραπτών εξετάσεων και τον προγραμματισμό της οικονομικής διαχείρισης που απαιτείται για στην εγγραφή στο νέο ακαδημαϊκό έτος σπουδών.

Λαμβάνοντας γνώση των εισηγήσεων και προτάσεων των καθηγητών, στα πλαίσια του δημοκρατικού διαλόγου, αποφασίσαμε να συμμετέχουμε και εμείς οι φοιτητές ενεργά στην διαδικασία λήψης απόφασης, προτείνοντας μια αξιόπιστη και ασφαλή μέθοδο αξιολόγησης, με την εκπόνηση μιας 5ης γραπτής εργασίας. Δημιουργήθηκε το ηλεκτρονικό ψήφισμα "ΕΑΠ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2019-20: ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΉ 5ης ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΤΙ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ" με σκοπό οι συμφοιτητές/τριες που ενστερνίζονται την πρόταση αυτή να δύνανται να εκφράσουν την υποστήριξη τους μέσω της ψήφου τους.

Η κατάθεση μιας επιπρόσθετης γραπτής εργασίας είναι μια αξιόπιστη, ασφαλής, αντικειμενική, με επιστημονική βαρύτητα εναλλακτική μέθοδος αξιολόγησης. Άλλωστε οι φοιτητές του ΕΑΠ πέραν των γραπτών εξετάσεων, αξιολογούμαστε κάθε έτος και μέσω του συστήματος υποβολής πολύ απαιτητικών εργασιών που ελέγχονται ενδελεχώς μέσω εργαλείων ανίχνευσης αντιγραφής-λογοκλοπής. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι καθηγητές διαβαθμίζουν την δυσκολία των εργασιών, ούτως ώστε να ενσωματώνεται στις εργασίες όλη η διδακτέα ύλη και ταυτόχρονα να εξασφαλίζεται μέσω αυτών η υψηλή επιστημονική στάθμη τους.

Η πρόταση μας είναι τεκμηριωμένη με ορθά επιχειρήματα και στηρίζεται στην αντίληψη ότι η Διοικούσα Επιτροπή του ΕΑΠ οφείλει να οδηγηθεί στην επιλογή της μεθόδου αξιολόγησης των φοιτητών που διαφυλάσσει το κύρος και την αξιοπιστία του Πανεπιστημίου μας αλλά ισοβαρώς που προστατεύει τους φοιτητές του, αφουγκράζεται το άγχος, την αγωνία, τον φόβο τους και που θα λειτουργήσει υποστηρικτικά, με κοινωνική ευαισθησία και αλληλεγγύη.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε την συμπαράσταση μας στους φοιτητές όλων των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της χώρας που συνθλίβονται από το μαρτύριο της αναμονής, καθώς μέσα σε αυτή την φρενήρη αδράνεια που έχει προκληθεί λόγω της πανδημίας έχουν  τελματώσει μείζονος σημασίας εκπαιδευτικά ζητήματα".

Δείτε ΕΔΩ όλα τα τελευταία νέα για το ΕΑΠ.

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr