"Να παραμείνει το μάθημα της Κοινωνιολογίας στις Πανελλαδικές"

Πάνω από 3 χιλιάδες υπογραφές έχει συγκεντρώσει ως τη στιγμή το ψήφισμα του Συλλόγου Ελλήνων κοινωνιολόγων (ΣΕΚ) με παραλήπτη το Υπουργείο Παιδείας, με το οποίο οι κοινωνιολόγοι ζητούν να παραμείνει το μάθημα της Κοινωνιολογίας ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα.

Το ψήφισμα αναφέρει συγκεκριμένα τα εξής:

Σε συνθήκες πανδημίας, όπου η ελληνική κοινωνία προσπαθεί να ισορροπήσει σε πρωτόγνωρα δεδομένα, με τα σχολεία κλειστά, η εκπαιδευτική κοινότητα

έχει διαχειριστεί επάξια και ευσυνείδητα τις αντίξοες εκπαιδευτικές διαδικασίες, συμβάλλοντας στη συνέχιση της μάθησης μέσω της τηλεκπαίδευσης.Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, κατατίθεται προς ψήφιση πολυνομοσχέδιο, που αλλάζει, ανάμεσα σε πολλά, τη δομή και το περιεχόμενο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και το σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια και συγκεκριμένα την αντικατάσταση της Κοινωνιολογίας στην Γ’ Λυκείου, ως πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος.

Με αυτήν την αφορμή και σε μια περίοδο που είναι ξεκάθαρη η σημασία της Κοινωνιολογικής Σκέψης και Πρακτικής,ερχόμαστε για μία ακόμη φορά να θέσουμε την αναγκαιότητα της διδασκαλίας της Κοινωνιολογίας και γενικότερα των Κοινωνικών Επιστημών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και την παραμονή της Κοινωνιολογίας, ως πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος στην Γ’ Λυκείου.

Είναι εμφανές ότι η αφαίρεση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας δημιουργεί μεγάλο κενό στην γνώση και την προετοιμασία των μαθητών για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και ιδιαίτερα στις σχολές Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, καθώς και στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και γενικότερα την εξέλιξη της επιστήμης.

ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ

Την ενημερωτική σελίδα όλα τα νέα που αφορούν τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2020 εδώ.

Δείτε ΕΔΩ όλα τα τελευταία νέα για τις Πανελλήνιες 2020.

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr