Υποψήφιος Πανελλαδικών: Ανοιχτή επιστολή διαμαρτυρίας για τις Πανελλήνιες

Επιστολές Πανελλαδικών: Γράφει στα «Φοιτητικά Νέα» διαμαρτυρόμενος υποψήφιος των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2020: 

Οι ασάφειες στις διατυπώσεις, τα θέματα εκτός ύλης - πράγματα που έχουν γίνει ρουτίνα πλέον- έκαναν και φέτος πολλούς μαθητές να παίξουν τζόκερ σε εξετάσεις που υποτίθεται ότι είναι αξιοκρατικές. Και χωρίς να έφτανε αυτό ήρθε και το πρόβλημα της ποσόστωσης του νέου και παλαιού συστήματος που ακόμα και μετά από τόσες διαμαρτυρίες δεν έχει λυθεί από το υπουργείο.

Πρέπει να σταματήσει αυτό που γίνεται μέχρι τώρα γιατί είναι δικαίωμα μας να θέλουμε να είναι αξιοκρατικές και δίκαιες οι εξετάσεις που καθορίζουν το μέλλον μας. Και πραγματικά δεν ζητάμε πολλά, ούτε ζητάμε κάτι περίεργο. Το μόνο που θέλουμε είναι να έχουμε όνειρα για τη ζωή μας και για τη σχολή που θέλουμε να περάσουμε και επίσης να έχουμε το "θράσος" να περιμένουμε ότι θα ανταμειφθούν οι κόποι μας στην περίπτωση που κουραζόμαστε διαβάζοντας όλη τη χρονιά.

Για το θέμα της ποσόστωσης των υποψηφίων του παλαιού και του νέου συστήματος υπάρχουν πολλοί συνυποψήφιοι που έχουν εξηγήσει το πρόβλημα αυτό καλύτερα από εμένα.

Εγώ θα ήθελα να μιλήσω με τη σειρά μου για τα προβλήματα στο σύστημα επιλογής θεμάτων. Τέσσερις καθηγητές μαζεύονται στο Υπουργείο ανήμερα των εξετάσεων για να προετοιμάσουν τα θέματα. Η όλη διαδικασία της προετοιμασίας και του ελέγχου των θεμάτων αρχίζει στις 6 το απόγευμα της προηγούμενης μέρας και τελειώνει το επόμενο πρωί όταν στέλνονται τα θέματα. Την ίδια στιγμή σε άλλες χώρες με ίδιο σύστημα όπως π.χ. η Γαλλία η ίδια διαδικασία ξεκινά από τον Ιούνιο του προηγούμενου έτους και διαρκεί για περίπου ένα χρόνο. Για κάθε εξεταζόμενο μάθημα δημιουργείται μία επιτροπή καθηγητών με 15-30 μέλη κατά μέσο όρο που είναι υπεύθυνη για την προετοιμασία των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις αυτές στην συνέχεια λύνονται από δύο λεγόμενους "λύτες" ενώ την ίδια στιγμή στην Ελλάδα υπάρχει για σύγκριση μόνο ένας λύτης . Αυτή είναι η προχειρότητα με την οποία  καθορίζεται το μέλλον μας.

Έχουμε την ευθύνη να κάνουμε τον κόσμο καλύτερο. Αυτή είναι η επίσημη ιστοσελίδα της Βουλής και έχει όλα τα e-mail των βουλευτών:

https://www.hellenicparliament.gr/Vouleftes/Ana-Eklogiki-Perifereia/

Αν είσαι υποψήφιος του 3ου επιστημονικού πεδίου του παλαιού συστήματος, ανάλογα με την εκλογική σου περιφέρεια μπορείς να γράψεις στον βουλευτή που σε εκπροσωπεί, να του εξηγήσεις ποιο είναι το πρόβλημα και να του ζητήσεις να ασκήσει πίεση στην κυβέρνηση. Το σημαντικότερο τώρα είναι να παραμένει το πρόβλημα της ποσόστωσης όσο το δυνατόν πιο επίκαιρο ώστε να μην μπορεί κανείς να το αγνοήσει.

Αν ήσουν μαθητής της τρίτης λυκείου ή θα είσαι μαθητής της τρίτης, δευτέρας και πρώτης που θα δώσει στο μέλλον πανελλήνιες, αν είσαι γονέας που έχει παιδιά που θα δώσουν στο μέλλον πανελλήνιες μπορείς να γράψεις στο βουλευτή που σε εκπροσωπεί και να του ζητήσεις να αυξηθούν τα μέλη της επιτροπής που είναι υπεύθυνα για τη δημιουργία των θεμάτων όπως επίσης και για την αύξηση του χρόνου που χρειάζεται για να δημιουργηθούν τα θέματα.

Στην τελική, τα προβλήματα αυτά δεν είναι ούτε πρωτοφανή ούτε μεμονωμένα. Υπήρχαν πέρυσι, υπάρχουν φέτος και θα υπάρχουν και στο μέλλον.

Μαθητές μην ξεχνάτε ότι αυτό είναι το δικό σας μέλλον.

Μοιραστείτε όσο μπορείτε αυτό το μήνυμα για να το δουν όσο το δυνατόν περισσότεροι.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Ν.Ν.

Προσοχή: Αν θέλεις και εσύ να ενημερώνεσαι ΠΡΩΤΟΣ για κάθε νέα ανάρτηση που αφορά τις Πανελλήνιες, Μηχανογραφικό, Συμβουλές, Εκτιμήσεις Βάσεων, Αποτελέσματα Βάσεων πατήστε εδώ.

*Τις επιστολές σας μπορείτε να τις στέλνετε στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

Δείτε ΕΔΩ όλα τα τελευταία νέα για τις Πανελλήνιες 2020.

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr