Συζητήθηκαν, τρέχοντα προβλήματα, αντιμετωπίζουν τα ΤΕΙ

Συζητήθηκαν τα τρέχοντα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ΤΕΙ

Σε θετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση με την Αν. υπουργό Παιδείας Σία Αναγνωστοπούλου, ανακοίνωσε η ΟΣΕΠ-ΤΕΙ , σημειώνοντας παράλληλα ότι   «κατά τη διάρκεια της  αναπτύχθηκε ένας εποικοδομητικός διάλογος  που εστιάστηκε στα τρέχοντα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ΤΕΙ».

Ειδικότερα σύμφωνα με το ανακοινωθέν της ΟΕΣΠ-ΤΕΙ:

1. Συζητήθηκε το θέμα της ολοκλήρωσης των Ακαδημαϊκών Χαρακτηριστικών των ΤΕΙ, με τη δυνατότητα εκπόνησης διδακτορικών διατριβών στα ΤΕΙ. Η Αν Υπουργός ανταποκρίθηκε θετικά στην εκπόνηση διδακτορικών διατριβών με συνεργασία  Τμημάτων Πανεπιστημίων και ΤΕΙ και υποσχέθηκε ότι θα προστεθεί τροπολογία ενόψει της επικείμενης ψήφισης του Νομοσχεδίου για την Έρευνα.

2. Το ΚΔΣ της ΟΣΕΠ ΤΕΙ ζήτησε από την Αν. Υπουργό να συμπεριληφθούν στο ίδιο νομοσχέδιο τροπολογίες που επιλύουν θέματα μελών ΕΠ.

3. Τέθηκε επίσης εκ μέρους της ΟΣΕΠ ΤΕΙ το θέμα της έλλειψης μόνιμου και έκτακτου Ε.Π, και η κ. Αναγνωστοπούλου επιβεβαίωσε τη βούληση του Υπουργείου για προκήρυξη 500 θέσεων μελών ΔΕΠ και ΕΠ εντός του 2016 και άλλων 500 στις αρχές του 2017.

4. Τονίστηκε ότι η συνεχής υποχρηματοδότηση των Ιδρυμάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευση τα τελευταία πέντε χρόνια, είχε ως αποτέλεσμα τη σημαντική υποβάθμιση της Δωρεάν, Δημόσιας, Δημοκρατικής και Ποιοτικής  Ανώτατης Εκπαίδευσης.

5. Αναφορικά με τα Συμβούλια Ιδρυμάτων στα ΤΕΙ η κτηθείσα εμπειρία έδειξε ότι σε πολλές περιπτώσεις δημιούργησαν σημαντικά προβλήματα στην ομαλή λειτουργία των Ιδρυμάτων. Η ΟΣΕΠ ΤΕΙ θεωρεί ότι τα Σ.Ι πρέπει είτε να καταργηθούν είτε να καθοριστεί ένας τελείως διαφορετικός ρόλος,  ώστε να αποφευχθούν τα φαινόμενα διαρχίας που εμφανίστηκαν κατά τη διάρκεια της μέχρι τώρα λειτουργίας τους.

6. Τέλος η ΟΣΕΠ ΤΕΙ επισήμανε ότι, η συμμετοχή των φοιτητών στη διοίκηση των ΑΕΙ, ενισχύει τη δημοκρατική λειτουργία των Ιδρυμάτων και αξιολογείται θετικά από την Ομοσπονδία, αλλά  θα πρέπει να γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να αποφευχθούν τα φαινόμενα συναλλαγών του παρελθόντος.

Διαβάστε ακόμη:

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr