Απαντήσεις στις Συχνές Ερωτήσεις για τις Εγγραφές των Πρωτοετών Φοιτητών

Απαντήσεις στις Συχνές Ερωτήσεις για τις Εγγραφές των Πρωτοετών Φοιτητών

Αν έχετε απορίες επί της διαδικασίας των Εγγραφών μέσα από την ηλεκτρονική πλαρφόρμα, τα Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr σας υπενθυμίζουν ότι παρέχεται αναλυτικό εγχειρίδιο χρήσης που μπορείτε να το δείτε εδώ. Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις Απαντήσεις στις Συχνές Ερωτήσεις για τις Εγγραφές των Πρωτοετών Φοιτητών 2017-2018.

ΠΡΩΤΟΕΤΗ ΠΡΟΣΟΧΗ! για να ενημερωθείς πρώτος για τα επόμενα στάδια που πρέπει να κάνεις μετά την ηλεκτρονική σου εγγραφή, για τα φοιτητικά επιδόματα, για το πως θα προμηθευτείς τα φοιτητικά συγγράμματα και το φοιτητικό πάσο όπως και για τις αιτήσεις παροχής δωρεάν σίτισης & στέγασης πάτησε εδώ.


Ερωτήσεις και Απαντήσεις

Δεν λαμβάνω τον κωδικό επιβεβαίωσης ΡΙΝ στο email μου;

Αν δεν λαμβάνετε τον κωδικό επιβεβαίωσης στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (πχ yahoo) που συμπληρώσατε, δοκιμάστε με άλλη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, από εναλλακτικό πάροχο.

Λαμβάνω με μεγάλη καθυστέρηση τον κωδικό επιβεβαίωσης και όταν τον εισάγω στην εφαρμογή δεν μπορώ να συνεχίσω;

Με την είσοδο του χρήστη στην εφαρμογή, η σύνδεσή του παραμένει ενεργή για διάστημα μίας ώρας, αν δεν αποσυνδεθεί ή δεν κλείσει τον πλοηγό. Αν λάβετε τον κωδικό επιβεβαίωσης PIN σε διάστημα μεγαλύτερο της μίας ώρας, δεν ισχύει και πρέπει να συνδεθείτε εκ νέου στην εφαρμογή.

Πατήστε ΕΔΩ για την Εφαρμογή των Εγγραφών 

Μετά την υποβολή της αίτησής μου, διαπίστωσα ότι τα στοιχεία που καταχωρίσθηκαν σε αυτήν μέσω του Εθνικού Μητρώου ΑΜΚΑ, δεν είναι επικαιροποιημένα. Θα υπάρξει πρόβλημα με την εγγραφή μου;

Δεν τίθεται θέμα ακύρωσης της εγγραφής. Για τις περιπτώσεις υποψηφίων που έχουν αποδεχθεί στην αίτησή τους μη επικαιροποιημένα στοιχεία από το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ, θα υπάρξει δυνατότητα να γίνουν κατάλληλες διορθώσεις στις Γραμματείες των Τμημάτων Επιτυχίας, σε χρόνο και με τρόπο που θα υποδειχθεί από τις ίδιες τις Γραμματείες.

Λείπει ο τελευταίος χαρακτήρας από το όνομα της μητέρας μου στη σύνοψη των στοιχείων ή δεν εμφανίζεται το δεύτερο όνομά της;

Στο Όνομα της μητέρας από το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ παρουσιάζονται μόνο οι 10 πρώτοι χαρακτήρες. Ο τρόπος εμφάνισης του μητρωνύμου δεν θα αλλάξει ακόμα και αν ζητήσετε σχετική αλλαγή στα ΚΕΠ. Παρακαλούμε αγνοήστε τους υπόλοιπους χαρακτήρες.

Τι πρέπει να προσέξετε πριν οριστικοποιήσετε την αίτηση εγγραφής!

Μετά την Οριστική Υποβολή της αίτησης διαπίστωσα λάθος σε κάποιο από τα στοιχεία μου και αμέσως μετά ζήτησα επικαιροποίηση των στοιχείων μου σε ΚΕΠ, αλλά τα στοιχεία μου στην αίτηση δεν αλλάζουν;

Μετά την Οριστική Υποβολή της αίτησής σας και την απόκτηση Αριθμού Πρωτοκόλλου, δεν γίνεται καμιά αλλαγή μέσω της Ηλεκτρονικής Εφαρμογής. Τα στοιχεία από το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ αντλούνται όσες φορές εισάγεστε στην ηλεκτρονική εφαρμογή, μόνο αν δεν έχει γίνει Οριστική Υποβολή. Αν έχετε δηλώσει ότι αποδέχεστε την ορθότητα των προβαλλόμενων στοιχείων και έχετε προχωρήσει σε Οριστική Υποβολή, τα στοιχεία της σύνοψης, τα οποία αποδεχτήκατε, έχουν πλέον αποθηκευτεί στο Πληροφοριακό Σύστημα.

Που μπορώ να απευθύνομαι για απορίες σχετικά με το Ατομικό Στατιστικό Δελτίο Φοιτητή;

Το Ατομικό Στατιστικό Δελτίο Φοιτητή είναι μια εφαρμογή της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής. Για οποιαδήποτε απορία καλείτε στα τηλέφωνα: 2131352134, 2131352779, 2131352786.

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr