Το Τμήμα Γεωπονίας του ΕΛΜΕΠΑ αναζητεί ενδιαφερόμενο, κάτοχο διδακτορικού για ερευνητικό έργο

Το εργαστήριο εδαφολογίας του τμήματος Γεωπονίας του ΕΛΜΕΠΑ, αναζητεί ενδιαφερόμενο, κάτοχο διδακτορικού τίτλου σπουδών, για την υποβολή πρότασης στα πλαίσια της 3ης Προκήρυξης ερευνητικών έργων ΕΛΙΔΕΚ για την ενίσχυση Μεταδιδακτορικών Ερευνητών (επισυνάπτεται η σχετική πρόσκληση).

Η πρόταση πιθανότητα θα εντάσσεται στο πεδίο της χημείας ή/και βιοχημείας του εδάφους με έμφαση στη γονιμότητα και θρέψη φυτών και στις επιδράσεις στους κύκλους του άνθρακα και του αζώτου από τις εφαρμοζόμενες γεωργικές πρακτικές. Έμφαση θα δοθεί στη μελέτη κρίσιμων διεργασιών όπως αυτών της ανοργανοποίησης, νιτροποίησης και απονιτροποίησης, διεργασίες που σχετίζονται με το περιβαλλοντικό και κλιματικό αποτύπωμα των πρακτικών που εφαρμόζονται στον αγρό.

Το εργαστήριο εδαφολογίας διαθέτει τους χώρους και την βασική υποδομή για τον προσδιορισμό χημικών παραμέτρων και φυλλοδιαγνωστικής. Επίσης υπάρχει εμπειρία και δυναμική για την για την εφαρμογή μοριακών μεθόδων ανίχνευσης λειτουργικών γονίδιων, μεθόδων διαχωρισμού νιτροποιητών (αρχαίων-βακτηρίων) με χρήση αέριων και στερεών παρεμποδιστών καθώς και μέθοδοι μελέτης παραγωγή αερίων θερμοκηπίου.

Σχετικά με την πρόσκληση επισημαίνονται τα εξής:

• "Δικαίωμα συμμετοχής ως Επιστημονικοί/ές Υπεύθυνοι/ες του έργου έχουν όσοι/όσες Μεταδιδακτορικοί/ές Ερευνητές/τριες έχουν αποκτήσει το διδακτορικό τους δίπλωμα στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, υπό την προϋπόθεση ότι κατά την ημερομηνία έναρξης των υποβολών δεν έχει παρέλθει χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των δέκα (10) ετών από την 1.1 του έτους αναγόρευσης του/της ΕΥ σε διδάκτορα."

• Συνολικός προϋπολογισμός 120.000 ευρώ/διάρκεια έως 24 μήνες.

• Καταληκτική ημερομηνία υποβολής της πρότασης, 8 Μαρτίου.

Επιθυμητή η συνεργασία με μέλη ΔΕΠ του ΕΛΜΕΠΑ ή άλλων Ιδρυμάτων.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν επικοινωνήσουν στα παρακάτω στοιχεία:

Vasileios Tzanakakis
Hellenic Mediterranean University (HMU),
School of Agricultural Sciences,
Department of Agriculture
P: +302810379419,
M: +306977441455
E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
A: Hellenic Mediterranean University, P.O. BOX 1939, GR 710 04, Heraklion-Crete, Greece

Διαβάστε την προκήρυξη στο εδώ.

Την ενημερωτική σελίδα με όλες τις προκηρύξεις διδακτορικών μπορείτε να την δείτε εδώ.

Δείτε ΕΔΩ όλες τις προκηρύξεις διδακτορικών.