Φοιτήτρια ΕΑΠ: Διαμαρτυρία για την λειτουργία της Θ.Ε. ΔΧΤ50 μεταπτυχιακού προγράμματος

Φοιτήτρια ΕΑΠ: Διαμαρτυρία για την λειτουργία της Θ.Ε. ΔΧΤ50 μεταπτυχιακού προγράμματος

"Tο ζήτημα που αντιμετωπίζουμε οι φοιτητές του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του ΕΑΠ Διαχείριση Τεχνικών Έργων και συγκεκριμένα στην θεματική ενότητα 50 (ΔΧΤ50) είναι τα επανειλημμένα λάθη ενδεικτικών απαντήσεων και εκφωνήσεων γραπτών εργασιών. Από τα τέλη Φεβρουαρίου ξεκίνησε αλληλογραφία με την Διοικούσα Επιτροπή του ΕΑΠ με διαμαρτυρία για τα λάθη αυτά, με τελευταία όχληση με email (το οποίο κείμενο και παρατίθετε παρακάτω) στις 09/06/2020, χωρίς έως τώρα να έχουν αποσταλεί ορθές απαντήσεις γραπτών εργασιών. Το αποτέλεσμα είναι την Κυριακή 28/06/2020 να γίνονται εξετάσεις στην ενότητα και να μην γνωρίζουμε τι είναι σωστό και τι λάθος από όσα έχουμε διδαχθεί ώστε να ανταποκριθούμε επαρκώς" αναφέρει η φοιτήτρια.

Και συνεχίζει: "Σας παραθέτω το τελευταίο κείμενο της διαμαρτυρίας που έχει αποσταλεί στις 9 Ιουνίου στον Πρόεδρο της Διοικούσας Επιτροπής ΕΑΠ, Καθ. Κ. Οδυσσέα-Ιωάννη Ζώρα, στον Δ/ντη του Μεταπτυχιακού Προγράμματος ΔΧΤ και κοινοποιήθηκε στην Διοικούσα Επιτροπή ΕΑΠ – δια μέσω του Τμήματος Ακαδημαϊκών Οργάνων, στην Κοσμητεία ΣΘΕΤ – μέσω της Γραμματείας της Κοσμητείας και στον Συντονιστή ΔΧΤ50":


Η απάντηση του Δ/ντή του ΜΠΣ "Διαχείριση Τεχνικών Έργων" ΕΑΠ στην καταγγελία της φοιτήτριας

Η Επιστολή που έστειλε η φοιτήτρια προς την Δ.Ε. του ΕΑΠ:

"Αξιότιμε Κύριε Πρόεδρε του ΕΑΠ,

Αξιότιμε κύριε Δ/ντη ΜΠΣ ΔΧΤ, 

Εκ των δυο ζητημάτων που έθεσα στην αντίληψη σας...

Κατά το πρώτο ζήτημα, επικαλούμαι το από 4/3/2020 e-mail μου το οποίο εξηγεί τους λόγους της διαμαρτυρίας μου. Επιγραμματικά, κατηγορήθηκα δημόσια για χρήση του FORUM με μη ορθό και δεοντολογικό τρόπο, ως blog συζήτησης και για έκφραση προσωπικών απόψεων για συγκεκριμένη ΓΕ, όταν κατά την άποψή μου αυτό έγινε για να αποσιωπηθεί η μη ορθότητα της ΓΕ.

Το δεύτερο και σημαντικότερο ζήτημα όμως, αφορά την ποιότητα εκπαίδευσης που παρέχεται μέσω επαναλαμβανόμενα λανθασμένων εκφωνήσεων και επιλύσεων Γραπτών Εργασιών στη ΔΧΤ50. Αν όχι όλες, οι περισσότερες ΓΕ που διανεμήθηκαν φέτος στη ΔΧΤ50 είχαν διάφορα «προβλήματα» που έφταναν μέχρι λάθος αριθμητικές πράξεις (βλέπε 3η ΓΕ, Θέμα 3o), ανακοίνωση μέρους των λύσεων (βλέπε 4η ΓΕ Θέμα 5ο) που ουσιαστικότατο και επί ποινή μηδενισμού για τους φοιτητές αρχείο MS-Project δεν έχει ακόμη μέχρι και σήμερα (πλέον του διμήνου) διανεμηθεί ή την 5η ΓΕ με τομές που εξαφανίζουν συνδετήριους δοκούς οικοδομής και εμφανίζουν και εξαφανίζουν δοκούς πλάκας ισογείου (οι οποίες δοκοί ουδόλως εμφανίζονται στην τομή).

Θα μπορούσα να επεκταθώ και σε διάφορα άλλα θέματα για τις άλλες ΓΕ, αλλά θεωρώ τα όσα ανέφερα παραπάνω ως σημαντικότερα και για την προετοιμασία μας για τις επερχόμενες τελικές εξετάσεις.

Θα πρέπει να σημειώσω στο σημείο αυτό ότι παρακολουθώ ταυτόχρονα και τη ΔΧΤ51 που συντονίζει ο Δντης ΜΠΣ ΔΧΤ και κανένα παράπονο δεν έχω διατυπώσει σχετικά με τις ΓΕ ή τις λύσεις τους. Αντίθετα, σε κάθε τόνο έχω διατυπώσει ενστάσεις για τη ΔΧΤ50 και δυστυχώς δεν είμαι η μόνη, όπως θα διαπιστώσετε από τις αναρτήσεις στο FORUM ΘΕ που επισύναψα στο από 3/6/2020 email μου.

Στόχος μου δεν είναι και δεν πρέπει να θεωρηθεί ότι είναι η προσωπική μου αντιπαράθεση με το ΕΑΠ, τα Ακαδημαϊκά του όργανα ή τα Στελέχη του. Αυτό που διεκδικώ είναι ορθές εκφωνήσεις και ενδεικτικές απαντήσεις ΓΕ, ως στοιχειώδη υποχρέωση του ΜΠΣ να διανέμει, σε αναγνώριση και των δικών μου κόπων και θυσιών που καταβάλω για τη Σπουδή του συγκεκριμένου ΠΜΣ.

Και βεβαίως διαμαρτύρομαι που χονδροειδή σφάλματα και ελλείψεις που διαπιστώνονται, επιχειρεί οιοσδήποτε να φιμώσει και να απαγορεύσει. Δηλαδή, μόνη μας διέξοδος αποτελεί η ΔΕ του ΕΑΠ;;

Επειδή δεν καταλαβαίνω όμως, γιατί οι «νουθεσίες» που δεχόμαστε εμείς οι φοιτητές (ενίοτε και τηλεφωνικά) για τη μη δημοσίευση των απόψεων μας για τις ΓΕ (που αφορούν όλη την Ενότητα) δεν επιβάλλονται και σε όλους σχεδόν τους Καθηγητές της ΔΧΤ50 που διατύπωσαν άποψη (πλην του Συντονιστή, ο οποίος ουδέποτε διατύπωσε επιστημονική άποψη); Δηλαδή, στην 5η ΓΕ (όλως ενδεικτικά) που Καθηγητής-ΣΕΠ διατύπωσε την άποψη ότι η πλάκα ισογείου δεν στηρίζεται σε δοκάρια (αντίθετα με τα σχέδια της εκφώνησης αλλά και την κοινή λογική) έτυχε επιβράβευσης; Ή απλώς είχε σαν αποτέλεσμα να μας μπερδέψει με κατ’ επέκταση μείωση της βαθμολογίας μας;

Ζητώ λοιπόν, με την παρούσα, την παρέμβαση κάθε Αρμόδιου για να μας δοθούν επιτέλους οι ορθές και πλήρεις λύσεις των ΓΕ, ενδεικτικά, οι ορθές (και χωρίς αριθμητικά λάθη) λύσεις της 3ης ΓΕ, το αρχείο του θέματος MS-Project (4ης ΓΕ) και η λύση του θέματος της προμέτρησης της 5ης ΓΕ σε excel για να μπορέσουμε να αντιληφθούμε πώς ακριβώς έχουν γίνει οι υπολογισμοί.

Ίσως κάποιοι τελικά χρειάζεται να καταλάβουν ότι ένα Πανεπιστήμιο σέβεται τους φοιτητές του, δεν τους μειώνει και δεν τους υποβάλλει σε δοκιμασίες για να αποδείξουν ότι 1+1 ≠3.

Παραμένω στην διάθεση σας και

Διατελώ με Τιμή,

Κ.Ε. ΑΜ[...]

Φοιτήτρια μεταπτυχιακού προγράμματος «Διαχείριση Τεχνικών Έργων»"

Δείτε ΕΔΩ όλα τα τελευταία Φοιτητικά Νέα.

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr