Η Ιωάννα Ραγιά συγκέντρωσε 18.800 στις Πανελλαδικές -Στόχος η Ψυχολογία Αθηνών

Η Ιωάννα Ραγιά συγκέντρωσε 18.800 στις Πανελλαδικές -Στόχος η Ψυχολογία Αθηνών

Πρώτοι των Πρώτων Πανελληνίων 2020: H Ιωάννα Ραγιά, μαθήτρια του Γενικού Λυκείου στον Αμάρυνθο Ευβοίας, συγκέντρωσε 18.800 μόρια στις Πανελλήνιες Εξετάσεις και μοιράζεται με τα «Φοιτητικά Νέα» την εμπειρία της και τους στόχους της.

Η Ιωάννα ασχολείται από 4 ετών με το μπαλέτο, γνωρίζει πώς να παίζει κιθάρα, ενώ ασχολείται και με το καράτε. Στο τέλος της φοίτησής της στο Δημοτικό Σχολείο, συνειδητοποίησε ότι το κρυφό της όνειρο είναι να γίνει ηθοποιός και να ασχοληθεί με τον χορό. Χαρακτηριστικά, μας λέει:


«Αυτή είναι η απάντηση που δίνω ακόμη, στην κοινή ερώτηση: ποιο επάγγελμα σκέφτεσαι να ακολουθήσεις;»

Όμως, όπως διευκρινίζει στα «Φοιτητικά Νέα», η απόφασή της να εισέλθει στον κοπιαστικό αγώνα των Πανελλαδικών Εξετάσεων προέκυψε από το ενδιαφέρον της για την Ψυχολογία.

Η άποψή της, όπως εξηγεί, είναι ότι η τριτοβάθμια εκπαίδευση δίνει εφόδια στον άνθρωπο, ώστε να εξασφαλίσει πιο εύκολα την επαγγελματική του σταδιοδρομία, χωρίς αυτό να συνιστά μονόδρομο. Θεωρεί δε, ότι η ψυχολογία θα της προσφέρει βαθύτερη γνώση και θα την βοηθήσει με την επιθυμία της να ασχοληθεί παράλληλα με την υποκριτική, όσο και στην προσωπική της ισορροπία. Θέλει, ιδιαίτερα να μοιραστεί πως η επιθυμία της να σπουδάσει Ψυχολογία (σε Σχολή των Αθηνών) πηγάζει από ένα πολύ σημαντικό γεγονός στη ζωή της κατά την τρέχουσα χρονιά, την νευρική ανορεξία.

Αναφορικά με το καθημερινό πρόγραμμα μελέτης, η Ιωάννα, όπως λέει στα «Φοιτητικά Νέα», ακολούθησε το αρχαιοελληνικό γνωμικό «Πᾶν μέτρον ἄριστον». Το διάβασμα είχε γίνει για εκείνη δεδομένο, όμως, δεν εξέλιπαν οι βόλτες στη φύση και το μπαλέτο, ενώ έδινε και υψηλή προτεραιότητα στα χόμπι της και στον ύπνο.

Στήριξε τη μελέτη της στην επανάληψη, ενώ δεν συνέχιζε τη μελέτη της αν δεν είχε κατανοήσει πλήρως αυτό που διάβαζε. Ποτέ δεν άφηνε κάτι λέγοντας ότι θα το κάνει καλύτερα στην επανάληψη. Όλα αυτά έγιναν εφικτά μέσα σε ένα ήρεμο, ήσυχο και αισιόδοξο περιβάλλον που έβρισκε, όπως λέει, στην οικογένειά της.

Η Ιωάννα μας φανερώνει«Όταν είδα τα αποτελέσματα χάρηκα πάρα πολύ και κατάλαβα ότι η προσπάθειά μου έφερε το ανάλογο αποτέλεσμα. Ομολογώ ότι ποτέ δεν απομακρύνθηκα από τον στόχο μου. Είχα επιμονή και υπομονή για να το πετύχω αυτό. Πάντα, όμως, θεωρώ ότι έχω να δώσω περισσότερα, και σε επόμενες προσπάθειες, σε οποιονδήποτε τομέα και επιθυμώ να ανεβάζω τον πήχη όλο και πιο ψηλά

Μας μιλά, επίσης, για τους γονείς της:

«Οι γονείς μου φυσικά χάρηκαν με το αποτέλεσμα. Σε όλη τη χρονιά ήταν πάντα δίπλα μου.  Μου παρείχαν το ιδανικότερο περιβάλλον για να πραγματοποιήσω την προσπάθεια μου, χωρίς πίεση και άγχος. Μου παρείχαν, επίσης, ψυχολογική υποστήριξη σε έναν διπλό αγώνα, αυτό των Πανελλαδικών Εξετάσεων και αυτόν της διατροφικής διαταραχής. Χίλια ευχαριστώ είναι ελάχιστα για να τους δείξω πόσο σημαντικοί ήταν για έμενα.»

Η Ιωάννα θα ήθελε να πει στους επόμενους υποψηφίους με τις Πανελλήνιες 2021:

«Μέσα από την εμπειρία μου αυτή, αυτό που έχω να προτείνω στους επόμενους υποψηφίους είναι ότι δεν υπάρχει λόγος να αγχώνονται. Συμφωνώ ότι οι Πανελλαδικές Εξετάσεις δεν είναι μια εύκολη υπόθεση, ωστόσο έχουν πολλά να προσφέρουν σε έναν μαθητή, τόσο σε επίπεδο γνώσεων όσο και σε επίπεδο πειθαρχίας, ανεξάρτητα από το τελικό αποτέλεσμα. Η προσήλωση στον στόχο, η ψυχική ισορροπία και η σωματική υγεία πρέπει να χαρακτηρίζουν έναν υποψήφιο ώστε αυτός να δει τις φιλοδοξίες του να παίρνουν μορφή. Οπωσδήποτε οι Πανελλήνιες δεν πρέπει να θεωρούνται εμπόδιο, αλλά εφαλτήριο για την πρόοδο του ατόμου.»

Η Ιωάννα αναφέρεται, επίσης, σε όσους συνέβαλαν στην προσπάθειά της:

«Το τελικό αποτέλεσμα ήταν συνέπεια της προσωπικής μου μελέτης και προσπάθειας, της βοήθειας από τους καθηγητές (Σχολείου και φροντιστηρίου) και της στήριξης των γονέων μου. Ποτέ δεν απέκλεισα κάποιον από αυτούς τους παράγοντες και, μέσω της σύζευξης με αυτούς, κατόρθωσα να φέρω το ανάλογο αποτέλεσμα.»

Καταλήγει, δίνοντάς μας λίγα λόγια για την αξία του Σχολείου:

«Το σχολείο είναι το δεύτερο  περιβάλλον μετά την οικογένεια, στο οποίο αναπτύσσεται και καλλιεργείται ένα παιδί, γι’ αυτό δεν πρέπει να απαξιώνεται. Το Σχολείο προσφέρει μόρφωση και παιδεία σε έναν μαθητή. Τον απομακρύνει από την ήσσονα προσπάθεια, ενώ του καλλιεργεί αρετές, όπως αυτές της επιμονής, της υπομονής και της συνεργασίας με τους άλλους. Εξάλλου, το Σχολείο αποτελεί μικρογραφία της ανθρώπινης κοινωνίας, γι’ αυτό η προσαρμογή ενός μαθητή στο σχολικό περιβάλλον θα τον βοηθήσει στην μελλοντική ένταξή του στην κοινωνία. Γι’ αυτούς τους λόγους το Σχολείο είναι άξιο σεβασμού.»

H Ιωάννα Ραγιά συγκέντρωσε 18.800

Τα «Φοιτητικά Νέα» στον αγώνα αναζήτησης των «Πρώτων των Πρώτων» των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2020.

Προσοχή: Αν θέλεις και εσύ να ενημερώνεσαι ΠΡΩΤΟΣ για κάθε νέα ανάρτηση που αφορά τις Πανελλήνιες, Μηχανογραφικό, Συμβουλές, Εκτιμήσεις Βάσεων, Αποτελέσματα Βάσεων πατήστε εδώ.

Περισσότερα άρθρα για τους Πρώτους των Πρώτων Πανελλαδικών 2020 μπορείτε να δείτε εδώ.

Δείτε ΕΔΩ όλα τα τελευταία νέα για τις Πανελλαδικές 2020. 

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr